سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی

سه شنبه 96/3/9
11:14 صبح
بهرام پروهان

برای خرید پنجره دوجداره بهترین پیشنهاد نمایندگی های معتبر در سرتاسر کشور هستند که قیمت پنجره دوجداره با توجه به نوع و جنس آن متفاوت است. شرکت ها کارشناسان و مشاوران خود را همواره آماده ارائه هرگونه خدمات به مراجعه کنندگان عزیز می کنند تا اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار دهند.

پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت فروش درب و پنجره upvc

دوشنبه 96/3/8
12:54 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره ها و درب های دوجداره با توجه به جنس و برند پروفیل مصرفی متفاوت است. در صورت استفاده از پروفیل های غیر ایرانی قیمت درب ها و پنجره ها به نسبت بالا می رود اما با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن ها این افزایش قیمت به چشم نمی آید.

پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت پنجره upvc عایق

شنبه 96/3/6
11:11 صبح
بهرام پروهان

برای خرید پنجره های دوجداره باید به نمایندگی های معتبر که کارفروش درب ها و پنجره های upvc را انجام می دهند مراجعه نمود. قیمت پنجره دوجداره در نمایندگی های مختلف کشور یکسان است که از مزایای آن می توان گفت عایق مناسبی در برابر گرما، سرما، رطوبت و بسیاری موارد دیگر می باشند.

عایق صوتی گرما سرما

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی برای هتل ها

پنج شنبه 96/3/4
12:15 عصر
بهرام پروهان

شرکت های سازنده پنجره های دوجداره upvc با توجه به نوع پروفیل هایی که در تهیه و ساخت درب و پنجره های دوجداره استفاده می کنند هرکدام قیمت متفاوتی را برای پروژه های اعلام می نمایند. که وجود این اختلاف قیمت پنجره دوجداره به دلیل تفاوت داشتن نوع پروفیل های مصرفی و نوع پنجره ها می باشد.

پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره برای بیمارستان ها و درمانگاه ها

سه شنبه 96/3/2
10:40 صبح
بهرام پروهان

پنجره های دوجداره  upvc که در بیمارستان ها و درمانگاه های کشور استفاده می شوند باید در برابر صدا، سرما و گرما و همچنین گرد و خاک عایق خوبی و مناسبی باشند. زیرا پنجره های دوجداره با توجه به نوع کاربری آنها و جنس پروفیل مصرفی قیمت های متفاوتی دارند پس باید در انتخاب نوع پروفیل پنجره دوجداره بسیار دقت کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید.

پنجره یو پی وی سی بیمارستان

ادامه مطلب...