سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره upvc عایق

شنبه 96/3/6
11:11 صبح
بهرام پروهان

برای خرید پنجره های دوجداره باید به نمایندگی های معتبر که کارفروش درب ها و پنجره های upvc را انجام می دهند مراجعه نمود. قیمت پنجره دوجداره در نمایندگی های مختلف کشور یکسان است که از مزایای آن می توان گفت عایق مناسبی در برابر گرما، سرما، رطوبت و بسیاری موارد دیگر می باشند.

عایق صوتی گرما سرما

 

امروزه صنعت تولید درب و پنجره یو پی وی سی جایگاه مناسب خود را در بین صنایع مرتبط همچون ساختمان سازی و معماری به خوبی یافته است. شیشه هایی که بر روی درب ها و پنجره های یو پی وی سی نصب می شوند می توانند به صورت دوجداره، سه جداره و حتی چهار جداره استفاده شوند. نوع چهار جداره آن بیشتر در آزمایشگاه ها، استدیو های ضبط صدا و محیط هایی که نیاز به عایق بندی بالایی دارند استفاده می گردد.
قیمت پنجره دوجداره عایق: بسیاری از کارگاه های ساخت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی نیز در سر تا سر کشور مشغول به فعالیت هستند. اما اکثر این کارگاه ها از دستگاه های بسیار ارزان و غیر استاندارد برای ساخت درب ها و پنجره های یو پی وی سی خود استفاده می نمایند. از این رو بهتر است که برای سفارش و خرید درب ها و پنجره های یو پی وی سی به شرکت های معتبر ساخت این گونه درب ها و پنجره ها مراجعه نماییم. هر کدام از شرکت های فروش درب و پنجره یو پی وی سی برند هایی خاص از پروفیل یو پی وی سی را استفاده می نمایند. با توجه به نوع پروفیل مصرفی، قیمت درب ها و پنجره های یو پی وی سی با هم متفاوت خواهد شد.

پنجره دوجداره

هر شرکت  روند کاری مخصوص به خود را دارد. در این شرکت روند کاری بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره ها از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان ما جهت اندازه گیری دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.