سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت در و پنجره دوجداره upvc قوس دار

دوشنبه 96/9/27
10:48 صبح
بهرام پروهان

یکی از جدیدترین مدل‌های در و پنجره دوجداره upvc که در نمای ساختمان‌ها به کار می‌رود در و پنجره دوجداره upvc قوس دار  نام دارد که با نام‌ و آرک دار (Arch Head) نیز شناخته می‌شود. قیمت در و پنجره دوجداره upvc قوس دار  با توجه به زیبایی خاصی که به نمای ساختمان ها می دهد بسیار مناسب بوده و مورد توجه آرشیتکت ها قرار گرفته است.

پنجره با اشکال خاص

ادامه مطلب...

قیمت پروفیل پنجره دوجداره upvc آلومینیومی

یکشنبه 96/9/26
1:56 عصر
بهرام پروهان

قیمت پروفیل پنجره دوجداره upvc آلومینیومی  به عواملی هم چون پروفیل چهار چوب پنجره دوجداره، پروفیل وسط، پروفیل لنگه و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به طراحی خود درب یا پنجره بر اساس متر طول مصرفی محاسبه می‌گردد. برخی پروفیل پنجره دوجداره upvc آلومینیومی ارزان قیمت را تهیه می نمایند که متاسفانه از استاندارد و کیفیت لازم برخوردار نمی باشد و مشکلاتی از قبیل تغییر رنگ پروفیل یو پی وی سی، شکستگی و یا حتی تغییر شکل و افتادگی درب پنجره دوجداره از حالت عادی  ایجاد می نماید.

شیشه سانرژی

ادامه مطلب...

قیمت انواع درب و پنجره سه جداره upvc

شنبه 96/9/25
2:30 عصر
بهرام پروهان

اولین نکته در تعیین قیمت انواع درب و پنجره سه جداره upvc نوع و جنس پروفیل کاربردی در آنها می باشد که با کیفیت نهایی رابطه مستقیم دارد. درب و پنجره سه جداره upvc برای مکانهای صنعتی, پر سرو صدا و بسیار سرد بیشترین کاربرد را دارد چرا که نسبت به پنجره های دو جداره از عایق بندی بهتری برخوردار می باشد.

پروفیل های سری 70 یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک

چهارشنبه 96/9/22
12:28 عصر
بهرام پروهان

شرکت صاحب نام وین تک پروفیل های مختلفی را تولید و به بازار فروش عرضه می کند که قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک متفاوت می باشند. برای مثال برای پنجره دوجداره upvc کشویی از پروفیل سری W260 وین تک استفاده می شود که بدلیل یراق آلات خاصی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد گرانتر از مابقی پنجره های دوجداره upvc وین تک است.

شرکت پنجره وین تک

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره upvc قوس دار ویستابست

سه شنبه 96/9/21
2:16 عصر
بهرام پروهان

اگر از قیمت پنجره دوجداره upvc قوس دار ویستابست چشم پوشی کنیم این نوع پنجره های دوجداره تاثیری رویایی و بی نظیر بر نمای خانه ها می گذارد. پنجره دوجداره upvc قوس دار ویستابست می توانند به بلندی پنجره های لولایی و به پهنی پنجره های سایبانی ساخته شود. این مدل از پنجره با تلفیق درست با دیگر مدل ها می تواند علاوه بر زیبایی، تهویه هوای مطبوعی نیز فراهم کند.

پنجره هلالی دوجداره

ادامه مطلب...