سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره کرمانشاه با کیفیت عایق

پنج شنبه 98/3/30
4:31 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره کرمانشاه با کیفیت عایق: پنجره‌ دوجداره با کیفیت پنجره ای است که برای ساخت قاب آن از پروفیل‌های PVCیو پی وی سی استفاده می‌شود که این پروفیل‌ها به صورت حفره‌دار بوده و در نتیجه عایق حرارتی می‌باشند که جهت استحکام از یک ناودانی فلزی در داخل پروفیل استفاده می‌شود و به نام UPVC شناخته می‌شود.

این نوع پنجره‌ها در تمام ساختمان‌ها اعم از تجاری، اداری، مسکونی و ... قابلیت کاربرد دارند، بخصوص در ساختمان‌هایی که در حاشیه مناطق پر سر و صدا در کنار اتوبان ها و خیابان هی شلوغ و مدارس در مناطق سردسیر قرار دارند همراه با شیشه دو یا سه جداره به علت عایق صوت و حرارت بودن بسیار مناسبند. همچنین از درزبندی مناسبی همراه با یک سری نوار و زهوار لاستیکی برخوردار می‌باشند که عایق آلودگی‌های هوا نیز می‌باشد.

قیمت پنجره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره اورتا انواع رنگها با کیفیت

چهارشنبه 98/3/29
4:40 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره اورتا انواع رنگها با کیفیت: هنگام انتخاب درب و پنجره یو پی وی سی اورتا، مهم‌ترین موضوعی که ذهن افراد را درگیر می‌کند، قیمت و هزینه تمام شده آن است. حتما پیش از اقدام برای خرید و نصب درب و پنجره دوجداره، این سوال برای‌تان به وجود می‌آید که قیمت پنجره دوجداره اورتا بر چه اساس مشخص می‌شود. البته آگاهی از قیمت‌های مختلف درب و پنجره دوجداره UPVC   اورتا و عوامل موثر بر آن، به انتخاب بهتر و در نتیجه بهره‌گیری مفیدتر کمک می‌کند. 

 

پنجره دوجداره اورتا

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره تبریز همراه کرکره زبرا

سه شنبه 98/3/28
5:19 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره تبریز همراه کرکره زبرا: پنجره های دوجداره یو پی وی سی با توجه به نیاز هر ساختمان شکل های باز شدن انها متفاوت است. کافی است که با مشاهده سایر مدل ها پنجره مورد نیاز خود را با توجه به دکوراسیئن منزل خود انتخاب کنید در ادامه برای شما عزیزان دو مدل از پنجره های معروف دوجداره را جمع اوری کرده ایم. با شناخته شدن این نوع پنجره ها به بازار توانستند جایگزین سایر پنجره ها ( پنجره چوبی، آهنی، آلمینیومی ) شده . امروزه در صنایع ساختمان این نوع پنجره یکی از پرکربردترین ها در نوع خود می باشد.

 

انواع پنجره upvc

ادامه مطلب...

درب و پنجره یو پی وی سی رشت مخصوص بیمارستان

دوشنبه 98/3/27
4:17 عصر
بهرام پروهان

درب و پنجره یو پی وی سی رشت مخصوص بیمارستان: وزن کم ، قابلیت انعطاف پذیری، عدم اشتعال، عایق حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و بیولوژیک، قابلیت تبدیل به سطوح سیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره تنوع در به کاربردن طرح های متعدد، پلیمر مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است. این محصولات نه تنها سازگار با محیط زیست هستند بلکه دارای تفاوت بسیاری نسبت به تولیدات رایج نیز می باشند و به نوعی طراحی گردیده است که با شرایط آب و هوایی ایران مطابقت دارد.   

 

درب و پنجره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

تعویض پنجره فرشوده با پنجره دوجداره خلیجی هافمن upvc

یکشنبه 98/3/26
5:30 عصر
بهرام پروهان

تعویض پنجره فرشوده با پنجره دوجداره خلیجی هافمن upvc: خانه هایی که پنجره‌ فرسوده دارند، اغلب از نظر تهویه و عایق بندی در برابر صوت و حرارت دچار مشکل هستند. معمولا اکثر افراد برای تعویض پنجره، این تصور را دارند، که باید همه خانه را به هم بریزند، اطراف پنجره را تخریب کنند، پنجره فرسوده را با ریخت و پاش‌های زیاد از جا درآورند، در نهایت پنجره جدید را نصب کنند و بساط گچ و سیمان و رنگ را برای بازسازی اطراف پنجره آماده کنند. همین تصور باعث می‌شود که خیلی از این افراد برای تعویض پنجره‌های فرسوده خود اقدام نکنند و با منصرف شدن از این کار، خودشان را از مزایای پنجره‌ دو جداره UPVC هافمن محروم کنند.

تعویض پنجره فرسوده

ادامه مطلب...