سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت جدیدترین مدل پنجره دو سه جداره

شنبه 96/10/30
1:1 عصر
بهرام پروهان

اولین الویت برای ایجاد نمایی زیبا برای یک ساختمان به مدل درب و پنجره های دو سه جداره بستگی دارد. یکی از جدیدترین مدل های پنجره دو سه جداره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع پنجره های چندضلعی و قوس دار می باشند که پنجره های نیم دایره ، دایره ، کمانی و … را شامل می شود. شما می توانید برای دریافت قیمت جدیدترین مدل پنجره دو سه جداره با این شرکت تماس حاصل فرمایید.

پنجره قوس دار

ادامه مطلب...

قیمت در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد

چهارشنبه 96/10/27
1:0 عصر
بهرام پروهان

امروزه در بازار خرید و فروش در و پنجره دوجداره یو پی وی سی شرکت های مختلفی وجود دارند که هر یک دارای قیمت های متفاوتی می باشند. متاسفانه برخی شرکت ها با پایین آوردن کیفیت در و پنجره دوجداره یو پی وی سی قیمت نهایی را کاهش می دهند در حالی که قیمت در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد با توجه به مواد اولیه باکیفیت و نحوه ساخت کمی بالاتر است پس خریداران محترم نباید تنها به قیمت فاکتور توجه داشته باشند.

تعویض پنجره ویستابست

ادامه مطلب...

قیمت در و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی

دوشنبه 96/10/25
11:38 صبح
بهرام پروهان

قیمت در و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی نرمال و ترمال بریک باهم متفاوت است و دلیل اصلی آن مواد تشکیل دهنده و در نتیجه میزان عایق بندی می باشد. اتلاف انرژی در پنجره های دوجداره ترمال بریک آلومینیومی بسیار کمتر از پنجره های آلومینیومی نرمال است. پنجره های Thermal break ( با شکست حرارتی) از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت می باشند.

پنجره آلمینیومی ترمال بریک

ادامه مطلب...

قیمت پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc ویستابست

شنبه 96/10/23
11:47 صبح
بهرام پروهان

پروفیل های upvc ویستابست بعنوان یکی از بهترین برند های تولید پروفیل یو پی وی سی در ایران مطرح می باشد. قیمت پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc ویستابست با توجه به نوع آن که بازسازی است یا نوسازی متفاوت است. عواملی چون وزن بالا ،گالوانیزه ضخیم و استاندارد و شیشه های با فضای بیشتر و لاستیک درزبندی EPDM باعث با کیفیت بودن پنجره میگردد ولی موردی که نباید از آن به این راحتی عبور کرد ساخت و مونتاژ خوب و نصب عالی این پنجره ها می باشد.

پنجره دوجداره ویستابست

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک

چهارشنبه 96/10/20
12:12 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره upvc ثابت مناسب ترین نوع بازشو برای ترکیب با دیگر درب و پنجره های دوجداره می باشد. پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک جزو بهترین ها در این عرصه است. قیمت پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک با توجه به کیفیت بالا و دارا بودن ضمانت نامه پس از فروش به مدت 10 سال بسیار مناسب می باشد.

وین تک

ادامه مطلب...