سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد

چهارشنبه 96/10/27
1:0 عصر
بهرام پروهان

امروزه در بازار خرید و فروش در و پنجره دوجداره یو پی وی سی شرکت های مختلفی وجود دارند که هر یک دارای قیمت های متفاوتی می باشند. متاسفانه برخی شرکت ها با پایین آوردن کیفیت در و پنجره دوجداره یو پی وی سی قیمت نهایی را کاهش می دهند در حالی که قیمت در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد با توجه به مواد اولیه باکیفیت و نحوه ساخت کمی بالاتر است پس خریداران محترم نباید تنها به قیمت فاکتور توجه داشته باشند.

تعویض پنجره ویستابست

در و پنجره دوجداره یو پی وی سی  استاندارد از ماده سخت و محکمی به نام UPVC ساخته شده است که مخفف کلمات (Unplasticized PolyVinyl Chloride)  می باشد. پلی وینیل کلراید ماده اصلی پروفیل یو پی وی سی است که حدود 85% آن را در بر می گیرد, علاوه بر این ماده مواد افزودنی دیگری نیز جهت ایجاد خواص مورد نیاز به ترکیب در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد اضافه می‌گردد که عدم وجود آنها یا تغییر در مقدار آنها در فرمولاسیون اصلی می‌تواند محصول نهایی ساخته‌ شده را به‌ شدت تحت تأثیر قرار داده و از کیفیت آن بکاهد.در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد از نظر انتقال حرارت نسبت به نمونه های سنتی (پنجره های آهنی, چوبی, آلومینیومی) از عایق بندی بسیار مناسب تری برخوردار می باشند. در ساخت انواع در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد استانداردهایی وجود دارد که در هنگام تولید پروفیل, یراق آلات و قیمت در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد, شیشه دو جداره, کیفیت ساخت, نصب و یا تعویض در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد باید رعایت شوند تا مصرف کنندگان بتوانند در دراز مدت از مزایای در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد به نحو احسن استفاده نمایند. در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد https://upvc.pro/ از دو یا سه قاب شیشه‌ای تشکیل شده است که بوسیله هوا یا گازهای آرگون و کریپتون برای کاهش انتقال حرارت جدا شده‌اند.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

قیمت در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد
از لحاظ ظاهری، پنجره های یو پی وی سی با طرح ها و رنگ های متنوع، در نمای ساختـمان های مدرن زیبایی فوق العـاده ای ایجاد می نمایند. با وجود گله مندی صاحبان خانه های سنتی از این موضوع که این پنجره ها درمنازل آن ها چشم انداز خوبی ندارد. پروفیل یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهای مختلف را دارا می باشد. در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد به شکلی طراحی و تولید می شوند که از نفوذ هوا و سرو صدا جلوگیری نموده و در شرایط گرم آب و هوایی، جذب گرمای حاصل از تابش خورشید را کاهش و به حداقل برساند. کاهش نشت هوا و انتقال دما، مهمترین عوامل در داشتن خانه هایی با بازده انرژی مناسب هستند. این گونه ساختمان ها از اتلاف گرما در نقاط سرد و از اتلاف سرما در نقاط گرم جلو گیری میکنند.بیشتر تلفات حرارتی ساختمان از طریق درب و پنجره ها صورت می گیرد. به همین دلیل پنجره های دوجداره نامناسب می توانند هزینه سوخت را بسیار بالا ببرند. در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد https://upvc.pro/ ، دارای دو شیشه می باشد که بین آنها یک فضای کاملا درزبندی شده وکیوم وجود دارد و اکثرا با گازهای آرگون یا کریپتون پر می شود. این فاصله معمولا بین 6 تا20  میلی متر است.دو جداره کردن شیشه جلوی ورود نور را نمی گیرد ولی گرمای خورشید را کاهش می دهد.
فریم های در و پنجره دوجداره یو پی وی سی  استاندارد باید از جنس موادی عایق و با مقاومت و استحکام بالا،مانند فایبر گلاس یا یو پی وی سی ساخته شده باشند. این درب و پنجره ها باید حداقل دارای دو جداره باشند ولی بعضی از انواع آنها سه یا چهار جداره نیز دارند. لایه پوششی این پنجره ها باید قابلیت منعکس نمودن اشعه مادون قرمز و ماورای بنفش را داشته، همچنین باید در برابر عوامل جوی مقاوم بوده و طوری درزبندی شده باشد که در زمستان مانع از خروج هوای گرم و نفوذ هوای سرد و در تابستان مانع از خروج هوای خنک شود و نفوذ هوای گرم و اسباب خانه را نیز از آسیب های ناشی از نور آفتاب و رطوبت یا گردو غبار محفوظ دارد.

پروفیل یو پی وی سی

خصوصیات یراق و قیمت در و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد به شرح زیر است:
تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات:
از آنجایی که پنجره با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است. به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره یو پی وی سی  نشود. این مسئله میتواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره یو پی وی سی  یو پی وی سی می گردد.
متأسفانه امروزه به شدت این مسئـله دیده می شود که برای پایین آوردن قیمت یک پنجره از یراق های نامناسب استفاده می شود و این در حالی است که در پنجره دوجداره یو پی وی سی  یو پی وی سی با تغییر ارتفاع و عرض بازشو مکانیزم یراق نیز به خاطر تحمل وزن تغییر می کند، اما عمدتاً به خاطر پایین نگه داشتن قیمت پنجره به این مسئله توجه زیادی نمی شود.
استاندارد پروفیل یو پی وی سی
موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران راتعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های بامقاومت ضربه ای بالا که در ساخت در و پنجره دو جداره یو پی وی سی به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث 6840 شناخته میشود.به طور کلی هدف ازایجاد این استاندارد یکسان سازی و تعیین ویژگیهای پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که درجهت تولید پنجره دو جداره یو پی وی سی از آنها استفاده میشود.