سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

پنجره دوجداره زرند با کیفیت با محافظ جدید

سه شنبه 98/2/31
3:29 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره زرند با کیفیت با محافظ جدید: پنجره های دوجداره زرندد با برند ها و کیفیت های مختلفی در بازار ارائه می شود که هر کدام دارای ویژگی هایی می باشند که متناسب با آن ویژگی ها ، قیمت پنجره ها تغییر می کند . همانطور که می دانید یکی از آیتم هایی  که بر قیمت پنجره upvc تاثیرگذار است ، مارک آن می باشد . برندهای فراوانی در بازار موجود هستند اما سه نوع پروفیل وین تک ، ویستا بست و هافمن بیشترین تقاضا را امروزه در بازار دارد . لازم به ذکر است که شرکت پنجره ماندگار بعنوان نمایندگی وین تک و ویستابست و هافمن ، ارائه دهنده خدمات این برند می باشد .

پنجره دوجداره با کیفیت

ادامه مطلب...

پنجره چوبی یو پی وی سی مدرن اتاق خواب

دوشنبه 98/2/30
4:8 عصر
بهرام پروهان

پنجره چوبی یو پی وی سی مدرن اتاق خواب : امروزه کارشناسان انرژی به این نتیجه رسیده اند که 40درصد اتلاف انرژی ساختمان ها از طریق پنجره ها می باشد. یکی از مهمترین راه های جلوگیری از این اتلاف انرژی استفاده از درب و پنجره دوجداره با شیشه های دوجداره می باشدپنجره دوجداره طرح چوب جزو آن دسته از محصولات است که با درک خوب و درستی که از ویژگی های آن برای اکثر افراد به وجود آمده جزو محصولات همیشگی در ساختمانها شده است . کم کم مردم بعد از آشنایی با ویژگی های پنجره دوجداره شروع به تعویض پنجره های قدیمی خود با پنجره های دوجداره شدند.

پنجره دوجداره طرح چوب

ادامه مطلب...

پنجره upvc کیش عایق صدا و حرارت

یکشنبه 98/2/29
4:31 عصر
بهرام پروهان

پنجره upvc کیش عایق صدا و حرارت: سر و صدا، آلودگی صوتی و آلودگی هوا یکی از مهترین مشکلات ساکنان شهرهای بزرگ و امروزی است. ایجاد سر و صدای زیاد می تواند مشکلات زیادی هم برای افراد به همراه داشته باشد که از جمله آن بروز مشکلات عصبی و روانی است که رفع این مشکلات بسیار سخت و پرهزینه و زمان بر می باشد و ممکن است که زمان بسیار زیادی برای درمان آن طول بکشد. با توجه به این مشکلات استفاده از درب و پنجره دو جداره عایق به ویژه پنجره دو جداره یو پی وی سی که یکی از بهترین انواع آن است، می تواند این مشکلات را برطرف کنند چرا که این نوع پنجره دو جداره عایق صوتی است و از ورود سر و صدا به منزل شما جلوگیری می کند.

پنجره عایق دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت درب آلومینیومی طرح چوب شیک زیبا

شنبه 98/2/28
3:59 عصر
بهرام پروهان

قیمت درب آلومینیومی طرح چوب شیک زیبا :پروفیل درب دوجداره UPVC به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه اصولا به رنگ سفید تولید شوند، که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده شده در هر شرکت متغییر بوده به طوریکه در مقایسه تولیدات شرکتهای مختلف تفاوت رنگ و شفافیت قابل رویت می باشد. هر چه میزان سفید بودن شفافیت آن بیشتر باشد نشانه پروفیل مرغوب تر است. با توجه به زیبایی خاص و منحصربه فرد درب چوبی جهت مقاوم سازی آن و برطرف نمودن معایب درب چوبی از درب دوجداره طرح چوب استفاده می کنند. بدنه درب دوجداره طرح چوب از پروفیل upvc لمینت شده طرح چوب می باشد.

درب دوجداره چوبی

ادامه مطلب...

بهترین پنجره های یو پی وی سی مخصوص باغ

پنج شنبه 98/2/26
4:4 عصر
بهرام پروهان

بهترین پنجره های یو پی وی سی مخصوص باغ :این روزها در نمای خارجی بسیاری از سازه های دنیا در و پنجره های یو پی وی سی را می بینیم که به عنوان یک تکنولوژی موفق در هرساختمان و بنایی قابل دید است.در گذشته ها قابهای چوبی سنتی را برای در و پنجره استفاده میکردند اما انسان ها همیشه به دنبال کشف مواد بهتر برای زندگی آسان تر و بهتر بودند. Pvc یکی از این مواد کشف شده بود که نام دیگر آن پلیمر وینیل کلراید می باشد.

پنجره دوجداره

ادامه مطلب...