سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

پنجره upvc کیش عایق صدا و حرارت

یکشنبه 98/2/29
4:31 عصر
بهرام پروهان

پنجره upvc کیش عایق صدا و حرارت: سر و صدا، آلودگی صوتی و آلودگی هوا یکی از مهترین مشکلات ساکنان شهرهای بزرگ و امروزی است. ایجاد سر و صدای زیاد می تواند مشکلات زیادی هم برای افراد به همراه داشته باشد که از جمله آن بروز مشکلات عصبی و روانی است که رفع این مشکلات بسیار سخت و پرهزینه و زمان بر می باشد و ممکن است که زمان بسیار زیادی برای درمان آن طول بکشد. با توجه به این مشکلات استفاده از درب و پنجره دو جداره عایق به ویژه پنجره دو جداره یو پی وی سی که یکی از بهترین انواع آن است، می تواند این مشکلات را برطرف کنند چرا که این نوع پنجره دو جداره عایق صوتی است و از ورود سر و صدا به منزل شما جلوگیری می کند.

پنجره عایق دوجداره

پنجره upvc کیش عایق صدا و حرارت

اگر محل کار شما یا منزل مسکونی شما در محیط های پر سر و صدا از جمله در کنار اتوبان، کنار مدارس یا خیابانهای شلوغ واقع است می توانید از پنجره دو جداره عایق صوتی استفاده کنید. دلیل عایق صوتی بودن پنجره دو جداره نوع پروفیل پنجره دو جداره آن است که خود عایق صوتی و حرارتی می باشد و همچنین شیشه دو جداره که محیطی خلاء ایجاد می کند که این محیط خلاء از وارد شدن سرو صدا جلوگیری می کند . در اصل پنجره های یو پی وی سی عایق به پنجره هایی گفته می شود که معمولا با نام پنجره های دو جداره یا شیشه های دو جداره و یا پنجره سه جداره شناخته می شود. پس بنابراین شیشه های دو جداره عایق بسیار خوبی برای سر و صدا می باشند که می تواند حدود 70درصد از انتقال سر و صدارا کاهش دهد. 

پنجره دوجداره عایق 

 

پنجره upvc کیش عایق صدا و حرارت

بهترین پنجره عایق صوتی را این گونه تشخیص می دهند که هر چه ضخامت شیشه ها بالاتر برود از ورود سرو صدا به داخل خانه یا محل کار کاهش پیدا می کند. همچنین عوامل دیگری که در ضد صدا بودن پنجره های دو جداره upvc تاثیر فراوانی دارند عبارت انداز: پروفیل یو پی وی سی که هرچه تعداد حفره ها و یا کانال های آن زیاد باشد پنجره دو جداره شما از عایق صوتی بالایی برخوردار می باشد. همچنین یراق آلات درعایق صوتی بودن بسیار تاثیر گذار می باشد. برای بالابردن ضد صدا بودن حتما از یراق آلات دوحالته استفاده کنید و اگر پنجره های شما کشویی است به جای استفاده از یراق آلات کشویی از یراق آلات فولکس واگنی استفاده نمایید.