سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت تعویض پروفیل upvc آکاردئونی با پنجره آهنی

یکشنبه 97/11/7
11:57 صبح
بهرام پروهان

در بحث قیمت تعویض پروفیل اهنی با پروفیل   upvc آکاردئونی تصوری بسیار اشتباهی که از تعویض پنجره اهنی در ذهن بیشتر مشتریان است، برداشتن کامل پنجره از دیوار هاست،یعنی قسمتی از دیوار را تخریب کنیم تا پنجره را بیرون بیاوریم و پنجرهupvc جدید را جایگذاری کنیم. اما اصلا اینطور نیست.قریب به 90 درصد از مشتریان عزیز ما در هنگام تعویض درب و پنجره اهنی با پروفیل دوجداره  upvc در محل انجام پروژه سکونت داشته اند.

بدلیل اینکه تعویض پنجره اهنی نه تنها آسیبی به دیوار ها وارد نمی کند بلکه در روند زندگی ما نیز خللی ایجاد نمیکند و شرکت ماندگار این پروژه را در زمانی کوتاه و بدون هیچگونه تخریب و مشکلی انجام میدهد.

قیمت تعویض پروفیل upvc آکاردئونی با پنجره اهنی

ادامه مطلب...

قیمت تعویض پنجره پلاس پن ثابت دوجداره با پنجره فرسوده

چهارشنبه 97/11/3
2:35 عصر
بهرام پروهان

از دلایل بسیار مهمی که اکنون سبب شده تا درب و پنجره های دوجداره پلاس پن ثابت در میان مردم طرفداران زیادی پیدا کند. قیمت مناسب تعویض پنجره فرسوده با پنجره دوجداره ثابت پلاس پن است و روز به روز فروش بیشتری می کند تعویض این پنجره ثابت با درب و پنجره های فرسوده  به شکل بسیار راحت، کم هزینه و بدون هیچگونه تخریب و اهنگری در دهخل منزل شما می باشد. 

در حال حاضر درب و پنجره های ساختمان مسکونی شما ازعواملی هستند که جزو نما و طراحی  زیبای ساختمان منزل شما به حساب می آیند.

قیمت تعویض پنجره پلاس پن دوجداره با پنجره فرسوده

ادامه مطلب...