سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت شیشه پنجره دوجداره upvc

چهارشنبه 96/3/17
4:3 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره به جنس شیشه استفاد شده در آن نیز بستگی دارد. برای مثال شیشه های سکوریت بسیار گران بوده و سایر قیمت شیشه ها از قیمت درب ها و پنجره های دوجداره upvc نیز بیشتر شود.

شیشه سه جداره

ادامه مطلب...

قیمت بهترین درب پنجره upvc

سه شنبه 96/3/16
9:35 صبح
بهرام پروهان

بهترین پنجره های دوجداره خصوصیاتی دارند که روی قیمت پنجره دوجداره تاثیرگذارند پس ابتدا باید آنها را بشناسید. پنجره دوجداره ایده آل پنجره ای است که علاوه بر این که قیمت مناسبی دارد دارای کیفیت بالا و ضمانت نامه استاندارد است، البته این درب ها و پنجره های دوجداره نسبت به انواع دیگر آن که غیر استاندارد می باشند قیمت بالاتری دارند. بسیاری از پنجره های یو پی وی سی دوجداره وجود دارند که بسیار ارزان بوده ولی هیچ یک از شرایط یک پنجره مناسب را ندارند.

ادامه مطلب...

قیمت پنجره upvc آلمینیوم

شنبه 96/3/13
4:4 عصر
بهرام پروهان

خصوصیات ، فواید و قیمت پنجره دوجداره و درب یو پی وی سی با آلمینیوم کاملا متفاوت است. باید بدانیم که  خواسته و توقع ما از یک پنجره خوب چیست تا بتوانیم مقایسات خود را بر اساس آنها انجام دهیم. در مقاله زیر تعدادی از این موارد را مورد بررسی قرار داده ایم.

پنجره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت درب پنجره upvc دوجداره ویستابست

پنج شنبه 96/3/11
8:57 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره با توجه به نوع و جنس شان باهم متفاوت هستند. تفاوت اصلی این اختلاف قیمت در درجه اول جنس پروفیل ها و یراق آلات مصرفی در درب ها و پنجره های دوجداره upvc می باشد. به عنوان مثال قیمت پنجره دوجداره ساخته شده با پروفیل ویستابست قیمت بالاتری در بازار ایران نسبت به سایر درب ها و پنجره های یو پی وی سی دارند.

ویستابست

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق

چهارشنبه 96/3/10
4:20 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی دوجداره در مقایسه با انواع دیگر پنجره های موجود در بازار قیمت بالاتری دارند که دلیل آن  کیفیت و کارایی و مدل های مختلف این نوع درب و پنجره دوجداره upvc می باشد. درب ها و پنجره های یو پی وی سی در برابر رطوبت و آب و یا گردو خاک عایق هستند و زنگ نمی زنند .

پنجره ایده آل

ادامه مطلب...