سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت فروش درب و پنجره upvc

دوشنبه 96/3/8
12:54 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره ها و درب های دوجداره با توجه به جنس و برند پروفیل مصرفی متفاوت است. در صورت استفاده از پروفیل های غیر ایرانی قیمت درب ها و پنجره ها به نسبت بالا می رود اما با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن ها این افزایش قیمت به چشم نمی آید.

پنجره دوجداره

این شرکت از جمله تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره upvc می باشد که شعار جذب رضایت مشتری را سر لوحه فعالیت های گسترده خود قرار داده است با استفاده از پروفیل های مرغوب و برند های معتبر به ساخت درب ها و پنجره های یو پی وی سی با کیفیت مشغول است و این محصولات را به تمام استان های کشور با مناسب ترین قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی عرضه می نماید.
در آغاز کار، مانند هر فعالیت بزرگ دیگری یک دور اندیشی نسبت به آینده وجود داشته است اما به لطف پروردگار و با تجربه کافی و مناسبی که از گذشته به همراه داشته ایم، کمتر دچار نشیب و فراز در شروع و ادامه کار تا کنون شده ایم. این شرکت یکی از بزرگ ترین کارخانه های ساخت درب و پنجره یو پی وی سی در کشور را دارا می باشد که در عین گستردگی و وسعت کار، حتی در شرایط بحرانی اقتصاد کشور هرگز دچار افت کیفیت نشده است.
قیمت پنجره دوجداره : شما می توانید برای دریافت پیش فاکتور، اندازه پنجره های خود را برای ما ارسال کنید تا از قیمت فروش پنجره دوجداره و درب upvc مطلع شوید.
در حال حاضر ساخت و عرضه انواع درب و پنجره به اشکال گوناگون و لیمنیت شده و همچنین تولید و عرضه انواع توری پلیسه، توری رولینگ و توری ثابت از جمله خدماتی است که این شرکت به مشتریان ارائه می دهد که قیمت پنجره با توجه به آن ها تغییر می کند. این شرکت با اطمینان کامل از شیوه عملکرد خود و خدماتی که ارائه کرده است سطح کیفیتی محصولات خود را تا سقف نود و پنج درصد می داند. بسیار خرسند هستیم که توانسته ایم بهترین محصولات را به همراه بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه دهیم. ضمن این که شرکت در زمینه خدمات پس از فروش و رفع ایرادات احتمالی که معمولا بسیار کم پیش می آید، به صورت کاملا رایگان در خدمت مشتریان گرامی می باشد.