سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی

سه شنبه 96/3/9
11:14 صبح
بهرام پروهان

برای خرید پنجره دوجداره بهترین پیشنهاد نمایندگی های معتبر در سرتاسر کشور هستند که قیمت پنجره دوجداره با توجه به نوع و جنس آن متفاوت است. شرکت ها کارشناسان و مشاوران خود را همواره آماده ارائه هرگونه خدمات به مراجعه کنندگان عزیز می کنند تا اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار دهند.

پنجره دوجداره

شرکت های ساخت و تولید درب ها و پنجره های دوجداره در سر تا سر ایران مشغول به فعالیت می باشند. تعویض پنجره های قدیمی و نصب پنجره های دوجداره جدید کار بسیار حساسی می باشد. از این رو توصیه می شود که در صورت تمایل داشتن به انجام این کار، آن را به عهده شرکت هایی بگذارید که اعتبار آن ها تضمین شده است. درب ها و پنجره های قدیمی مشکلات بسیار زیادی به همراه دارند. از جمله این مشکلات می توان به نفوذ گرد و خاک، سر و صدا, از بین رفتن گرما و یا سرمای محیط داخلی و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. با تعویض درب ها و پنجره های قدیمی و نصب درب ها و پنجره های یو پی وی سی دو و یا سه جداره می توان به رفع این مشکلات کمک شایانی نمود.

نکات مهم در خرید و قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی
1-پروفیل :
دقت کنید هر چه قدر هم از نظر مالی در مشکل هستید سراغ پروفیلهای ارزان قیمت نروید. چرا که پروفیلهای ارزان قیمت بعد از مدتی تغییر رنگ داده ابتدا زرد و سپس به رنگ قهوه ای تبدیل میشوند .پروفیلهای ارزان قیمت پنجره های دوجداره علاوه بر تغییر رنگ دچار شکستگی و هم چنین تغییر حالت نیز میشوند.خرید یک پروفیل خوب وقوی مانند (ویستابست – وین تک) مهمترین فاکتور در خرید یک پنجره میباشد.
2-رنگ شیشه ها وضخامت :
معمولا کارخانه جات شیشه ها را ساده و با ضخامت 4-4 سفارش میدهند برای اینکه شیشه ها را با ضخامت و رنگ دلخواه خود بخواهید باید به هنگام عقد قرارداد رنگ و ضخامت شیشه ها را انتخاب کنید .
3-نوع یراق آلات :
با توجه به تنوع و شکلهای مختلف پنجره های دو جداره در انتخاب و نوع یراق و پنجره های خود دقت کنید و با توجه به شرایط خانه و نحوه بازشو پنجره و همچنین چیدمان پذیرایی،اتاقهای خواب ،وآشپزخانه ،نوع پنجره های خانه خود را انتخاب کنید .
4-قیمت تمام شده :
در هنگام عقد قرار داد تمام موارد ثبت شده باشد. یعنی قیمت تمام شده را با شما قرارداد ببندد. اعم از هزینه نصب هزینه حمل هزینه ،قیمت شیشه ،قیمت پروفیل و… شرکتها نباید بعد از اتمام کار از شما مبلغ اضافی غیر از مبلغ فاکتور ارائه شده دریافت کنند .
5-انتخاب طرح :
با توجه به انعطاف و شکل پذیری پنجره های دو جداره یو پی وی سی میتوان انواع شکلهای مربع، مستطیل، چند ضلعی، منحنی و قوس دار را میتوان ساخت. البته این نکته را باید توجه داشت که هزینه ساخت پنجره های قوس ومنحنی مقداری بیشتر از پنجره های معمولی میباشد.
اما اگر کار تعویض درب ها و پنجره های قدیمی به دست افراد کارشناس و زبده انجام نپذیرد نه تنها مشکلات ذکر شده در بالا بر طرف نمی گردد، بلکه مشکلات جدیدی نیز ممکن است به این موارد اضافه گردد. از جمله این مشکلات می توان به لق بودن پنجره ها و درب ها، نفوذ آب باران و ... اشاره کرد.
این شرکت با کادری مجرب و کارآزموده آماده ارائه هر گونه خدمات نصب و تعویض درب ها و پنجره ها می باشد. این شرکت با ارائه ضمانت نامه، این اطمینان را به شما می دهد که درب ها و پنجره های شما به بهترین حالت ممکن و در کمترین زمان نصب خواهند شد و در صورت بروز هر گونه مشکلی در تمام روزهای هفته آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.