سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

پنجره عایق دو جداره طرح چوب

دوشنبه 101/4/6
4:42 عصر
بهرام پروهان

پنجره عایق دو جداره طرح چوب :در گذشته برای ساخت پنجره ها بیشتر از چوب استفاده می شد، اما به مرور زمان این پنجره ها زیبایی و کارایی خود را از دست می‌دادند.

از جمله این تغییرات می­توان به تغییر شکل پنجره های چوبی در اثر تغییرات آب و هوایی، پوسیدگی، نرم شدن و تغییر رنگ آن­ها اشاره کرد. در واقع همین تغییرات ضرورت لازم برای به وجود آمدن پنجره های آلومینیومی با مقاومت استحکام بالا شد.به دلیل این که چوب دارای ضریب حرارتی پایین است و به دلیل هدایت حرارتی کم، گرما و سرما را از خود عبور نمیدهد و به طور طبیعی دارای عایق بندی مناسب هستند. بنابراین استفاده از چوب در قاب پنجره ها بسیار مناسب است.

 

ادامه مطلب...

درب عایق دوجداره الومینیومی شامپاینی در کرج

دوشنبه 101/4/6
4:33 عصر
بهرام پروهان

درب عایق دوجداره الومینیومی شامپاینی در کرج :درب آلومینیومی شامپاینی ، درب های آلومینیومی یکی از کاربردی ترین درب های موجود محسوب میشوند که در سال های اخیر بازار خوبی نیز داشته‌اند . دلیل این امر نیز خصوصیات فوق العاده مفید این درب‌ها مثل استحکام بسیار بالا و یا مقاومت بسیار عالی در برابر رطوبت ، ایمنی بالا و … . در زمان های قدیم فقط از درب های چوبی و بعدا آهنی استفاده میشد .

ادامه مطلب...

پنجره عایق دوجداره طرح دار در کرج

دوشنبه 101/4/6
3:41 عصر
بهرام پروهان

پنجره  عایق دوجداره طرح دار در کرج :پنجره‌ های دوجداره در طراحی ساختمان‌های امروزی بسیار پرکاربردند. اما تنها مزیت این پنجره ها عملکرد با کیفیت آن‌ها در برابر اتلاف انرژی نیست .

پنجره های دوجداره آلومینیومی گذشته از کیفیت و کارایی، همچنین می‌توانند عامل بسیار مهمی در زیبایی خانه‌ها به شمار بیایند. پنجره های دوجداره مدرن مدل‌ها و انواع بسیار زیادی دارند که مردم می‌توانند برای هر نوع خانه‌ای از آن‌ها استفاده کنند.

ادامه مطلب...

قیمت پنجره عایق دوجداره در کرج

دوشنبه 101/4/6
10:6 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره عایق دوجداره در کرج : ویژگی اصلی پنجره‌های دو جداره، عایق حرارتی و صوتی بودن اونهاست. وقتی میگیم پنجره‌ای دو جداره است، اولین انتظارمون اینه که از لحاظ حرارتی عایق باشه.این عایق بودن پنجره باید یکسری جزئیات خاصی داشته باشه. مثلاً این پنجره ها دارای دو یا سه لایه‌ی شیشه ای هستن .

 

 

ادامه مطلب...

پنجره آلومینیومی شامپاینی عایق دوجداره

دوشنبه 101/4/6
9:27 صبح
بهرام پروهان

پنجره آلومینیومی شامپاینی عایق دوجداره :پنجره آلومینیومی شامپاینی با طرح گریل در سراسر جهان بسیار محبوب است. طراحی کوره داخل شیشه دوجداره نیز از آلیاژ آلومینیوم شامپاینی استفاده می‌کند ، رنگ آن با پنجره‌های کامل مطابقت دارد و رنگ را روشن و ماندگار نگه می‌دارد. قاب 3 آهنگ هم‌چنین می‌تواند پشه بند قوی برای ضد حشرات و ضد سرقت اضافه کند.

پنجره آلومینیومی شامپاینی با روکش قاب . برای اتمام سطح آلومینیوم ، می‌توانیم جلوه چوب ، پوشش قدرت ، که تمرین معمول است را انجام دهیم. پنجره‌های آلومینیومی به فضای کمتری برای کار احتیاج دارند .

 

 

 

ادامه مطلب...