سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

درب و پنجره آلومینیومی دوجداره در کرج

یکشنبه 101/4/5
5:0 عصر
بهرام پروهان

درب و پنجره آلومینیومی دوجداره در کرج :آلومینیوم از رایج ترین متریال در ساخت پروفیل های درب و پنجره می باشد و از گذشته تا به امروز در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار گرفته است. آلومینیوم وزن سبکی دارد و در مقایسه با آهن برای تولید درب و پنجره مناسب تر می باشد. پنجره آلومینیومی دارای تنوع فریم، رنگ، یراق آلات و بازشو می باشند. 

بسیاری از ما، درب و پنجره‌های آلومینیومی قدیمی را به یاد داریم که اولین نسل از درب و پنجره‌های غیرآهنی بودند و عایق بهتری نسبت به پنجره‌های آهنی داشتند. به همین دلیل، پس از ورود به بازار، بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

 

 

ادامه مطلب...

پنجره خلیجی عایق دوجداره یوپی وی سی

یکشنبه 101/4/5
4:15 عصر
بهرام پروهان

پنجره خلیجی عایق دوجداره یوپی وی سی :پنجره دوجداره خلیجی، ترکیبی از تعدادی پنجره‌های ثابت و بازشو است که با در کنارهم قرار گرفتن تحت زوایای مشخص، قوسی چند ضلعی را پدید می‌آورند. مدل این نوع پنجره، به صورتی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه می‌دهد و دید وسیع به بیرون ایجاد می‌کند. پنجره‌های UPVC خلیجی، یکی از بزرگترین پنجره‌های یو پی وی سی هستند و برای به‌کار بردن این پنجره‌ها در ساختمان، نیاز به یک دیوار کامل داریم، به همین دلیل کاربرد این پنجره‌ها در آپارتمان‌های زیر صدمتری خیلی کمتر است. با به‌کارگیری این نوع از پنجره‌ها، می‌توانید سالن پذیرایی خود را غرق در نور کنید.

ادامه مطلب...

درب دوجداره برای سرویس بهداشتی یو پی وی سی

یکشنبه 101/4/5
3:51 عصر
بهرام پروهان

درب دوجداره برای سرویس بهداشتی یو پی وی سی :امروزه به دلیل پایین بودن متراژ آپارتمان ها و ساختمان های مسکونی و به دنبال آن متراژ کم سرویس بهداشتی، درب این قسمت از خانه بیشتر در معرض رطوبت و بخار قرار دارد. این مسئله سبب شده تا درب سرویس بهداشتی عمر کمتری نسبت به سایر درب های خانه داشته باشد.

از این رو، درب های ضد آب و رطوبت ساخته شده اند که برای این قسمت از خانه بسیار ضروری و مفید می باشند.

 

 

ادامه مطلب...