سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت درب عایق آب فایبرگلاس سرویس بهداشتی

سه شنبه 101/4/7
4:0 عصر
بهرام پروهان

قیمت درب عایق آب فایبرگلاس سرویس بهداشتی :طرح ها و روکش های درب ضد آب که برای مکان های مرطوب، سرشار از بخار آب و مکان هایی که آب به صورت مستقیم به درب پاشیده می شوند مناسب است، عموما محدودیت کمتری نسبت به دیگر انواع روکش ها دارد.درب سرویس بهداشتی و درب حمام عموما از طرح ها و روکش هایی ساده و بدون طرح تولید شده اند چرا که هر روکش و طرحی قابلیت مقابله با آب و رطوبت را ندارند.

ادامه مطلب...

شرکت تولید درب پنجره کشویی دوجداره در کرج

سه شنبه 101/4/7
3:12 عصر
بهرام پروهان

شرکت  تولید درب پنجره کشویی دوجداره در کرج : پنجره ها مثل چشم خانه هستند و ارزش زیادی در زیبایی یک بنا دارند. تابش نور به درون ساختمان، تهویه هوای بیرون و داخل از طریق پنجره ها صورت میگیرد. انواع درب پنجره دوجداره علاوه بر زیبایی، کیفیت بالایی دارند و از اتلاف انرژی ها نیز ممانعت می کنند. نوع بازشوی این درب پنجره مهمترین مزیت آن است. مخصوص در فضای کوچک کاربری انواع مدل درب پنجره دوجداره کشویی بیشتر است.

ادامه مطلب...

شرکت تولید در پنجره دوجداره یو پی وی سی

سه شنبه 101/4/7
2:57 عصر
بهرام پروهان

شرکت تولید در پنجره دوجداره یو پی وی سی :ساخت در و پنجره دوجداره شرکت ماندگار با بهره گیری از ماشین آالات روز دنیا در مراحل ساخت و تولید درب و پنجره های دوجداره UPVC توانسته تمام استانداردهای جهانی و اصول اولیه ساخت در و پنجره UPVC را رعات کند و بهترین کیفیت را به شما هموطنان گرامی ارائه دهد.

ادامه مطلب...

پنجره رنگی دوجداره upvc مخصوص آشپزخانه

سه شنبه 101/4/7
2:12 عصر
بهرام پروهان

پنجره رنگی دوجداره upvc مخصوص آشپزخانه :رنگ پروفیل پنجره دوجداره UPVC رنگی به صورت پیش فرض سفید می باشد. اما رنگ پنجره های دوجداره upvc می بایست با طراحی داخلی هماهنگ باشد. به همین دلیل شرکت پنجره ماندگار پرومانوین مطابق با نیاز مشتریان، پنجره های دوجداره upvc را با رنگ های انتخابی مشتریان تولید می کند. شرکت ماندگار مطابق با سلیقه مشتری تنوع رنگ ایجاد می کند، رنگ پنجره upvc جدید را با سایر پنجره های قدیمی هماهنگ کرده و این نوع پنجره ها دارای رنگ متالیک، غیر متالیک، براق، نیمه براق و مات هستند و با طرح چوب در طیف های رنگی مختلف تولید می شوند.

ادامه مطلب...

قیمت درب طرح چوب عایق صدا وآب

دوشنبه 101/4/6
5:0 عصر
بهرام پروهان

قیمت درب طرح چوب عایق صدا وآب :قیمت درب یو پی وی سی طرح چوب یکی از مهمترین دلایلی است که ممکن است به تردید ما در انتخاب بین این مدل درب ها و درب های چوبی و یا HDF دامن بزند. اما اگر به کارایی و کیفیت درب یو پی وی سی طرح چوب دقیق شوید، شاید بهتر بتوانید این مدل را از بین سایر مدل های upvc انتخاب نمایید

 

 

ادامه مطلب...