سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

پنجره آلومینیومی شامپاینی عایق دوجداره

دوشنبه 101/4/6
9:27 صبح
بهرام پروهان

پنجره آلومینیومی شامپاینی عایق دوجداره :پنجره آلومینیومی شامپاینی با طرح گریل در سراسر جهان بسیار محبوب است. طراحی کوره داخل شیشه دوجداره نیز از آلیاژ آلومینیوم شامپاینی استفاده می‌کند ، رنگ آن با پنجره‌های کامل مطابقت دارد و رنگ را روشن و ماندگار نگه می‌دارد. قاب 3 آهنگ هم‌چنین می‌تواند پشه بند قوی برای ضد حشرات و ضد سرقت اضافه کند.

پنجره آلومینیومی شامپاینی با روکش قاب . برای اتمام سطح آلومینیوم ، می‌توانیم جلوه چوب ، پوشش قدرت ، که تمرین معمول است را انجام دهیم. پنجره‌های آلومینیومی به فضای کمتری برای کار احتیاج دارند .

 

 

 

پنجره آلومینیومی شامپاینی عایق دوجداره

 اگر نوع پنجره‌های ترمال بریک را انتخاب می‌کنید ، می‌توانید رنگ‌های متفاوتی برای دو طرف پنجره داشته باشید. به عنوان مثال ، جلوه چوبی برای داخل و سیاه برای بیرون. این به شما این امکان را می‌دهد که پنجره‌ها را با سبک طراحی داخلی و خارجی خود هماهنگ کنید. و نگران یک نواخت شدن از دو طرف پنجره‌های خود نباشید

رنگها بر روی ناظر تأثیر می‌گذارند ، محیط ایجاد می‌کنند ، احساسات را جذب می‌کنند . اغلب خاطرات را تداعی می‌کنند. برای معمار و برنامه ریز ، انتخاب رنگ‌ها یک مرحله کلیدی در روند طراحی است. رنگ‌ها ساختمان را هماهنگ با محیط اطراف ادغام می‌کنند یا به آن ظاهر متمایزی می‌بخشند. رنگ‌ها بر معماری تأکید می‌کنند و جزئیات یا کل سطح را در پیش زمینه قرار می‌دهند. و در نهایت ، رنگ‌ها نیز نشان دهنده نگرش هستند.

خاکستری ، سیاه و سفید را می‌توان برای آگاهی محیط سرد از طراحی ایجاد کرد. هم‌چنین سیستم حداکثر آزادی را برای رنگ‌ها فراهم می‌کند. که کاملاً با طرح مورد نظر مطابقت دارد. تکنیک‌های مدرن تکمیل مانند پوشش‌های پودری یا آندی ، نه تنها از سطح در برابر اثرات محیطی محافظت می‌کند . بلکه رنگ و براق محصول مورد نظر را در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد.

طیف گسترده‌ای از پنجره آلومینیومی شامپاینی با روکش پودر را در رنگ‌ها و سبک‌های بی شمار ارائه می‌دهد. شما می‌توانید پنجره‌هایی را پیدا کنید که متناسب با نیاز و سلیقه شما طراحی شده‌اند. پودر مورد استفاده قاب آلومینیومی را در برابر خوردگی و اکسیداسیون ناشی از شرایط آب و هوایی مرطوب محافظت می‌کند.

 

 

اثربخشی پوشش پودری آلومینیوم

 

پوشش پودری در و پنجره آلومینیومی شامپاینی با استفاده از یک فرآیند خشک کردن نهایی که ترکیبی از ذرات ریز رزین و رنگدانه رنگی است و بر روی قسمتی که با روشهای بار الکترواستاتیک پوشش داده می‌شود ، اسپری می‌شود. این ذرات پس از گیر افتادن در سطح مبلمان آلومینیومی ذوب شده و به یک پوشش صاف تبدیل می‌شوند.کیفیت و موفقیت فرایند آلومینیوم با روکش پودر بستگی زیادی به موارد زیر دارد:

آماده سازی سطح
پیش فریم آلومینیومی با مواد شیمیایی و حرارت
کاربرد مداوم پوشش پودری روی آلومینیوم
سرانجام ، آنها را تحت روش‌های درمانی قرار می‌دهد.
کارشناسان ما به دلیل دوام و یکنواختی بالای این تکنیک ، این روش را توصیه می‌کنند. شما می‌توانید مطمئن باشید پنجره‌ی مورد نظر در پایان با کیفیت بالا و با رنگ شامپاینی عالی آلومینیوم پوشش داده شده است