سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

درب عایق دوجداره الومینیومی شامپاینی در کرج

دوشنبه 101/4/6
4:33 عصر
بهرام پروهان

درب عایق دوجداره الومینیومی شامپاینی در کرج :درب آلومینیومی شامپاینی ، درب های آلومینیومی یکی از کاربردی ترین درب های موجود محسوب میشوند که در سال های اخیر بازار خوبی نیز داشته‌اند . دلیل این امر نیز خصوصیات فوق العاده مفید این درب‌ها مثل استحکام بسیار بالا و یا مقاومت بسیار عالی در برابر رطوبت ، ایمنی بالا و … . در زمان های قدیم فقط از درب های چوبی و بعدا آهنی استفاده میشد .

درب عایق دوجداره الومینیومی شامپاینی در کرج

درب آلومینیومی شامپاینی – از گدشته های بسیار دور انسان با فلز آلومنیوم آشنایی داشت . البته این شناخت مربوط به ترکیبات شیمیایی مختلف از آلومینیوم بود و نه خود فلز آلومینیوم . مورخ مشهور یونانی هرودوت در حدود 2500 سال پیش در مورد زاج یا آلوم (ترکیبی شیمیایی از آلومینیوم) مطلبی نوشته شده است . از قرن 16 میلادی تلاش برای شناخت فلز آلومینیوم آغاز شد ،از قرن 18 میلادی تلاش برای تولید آلومینیوم خالص بیشتر شد . در قرن 19 میلادی اتین سنت-کلیر شیمیدان فرانسوی موفق شد آلومینیوم را با روش صنعتی تولید کند . از این زمان بود که روش های تولید آلومینیوم صنعتی تر و گسترده تر شد . این به معنی پایین آمدن قمیت آلومینیوم در این سال ها بود . در طی این سال ها پیشرفت در روش های ساخت آلومینیوم ، سبب قیمت پایین تر و خلوص بیشتر شده است .

خصوصیات فلز آلومینیوم

استحکام بسیار بالا
شکل پذیری خوب و آسان
انتقال حرارتی بالا
رسانای الکتریکی نسبتا قوی
قیمت مناسب

درب های آلومنیومی

درب آلومینیومی شامپاینی – در قسمت های گذشته به فلز آلومینیوم پرداختیم . با توجه به خصوصیات فراوانی که این فلز دارد برای درب بسیار مناسب است . “برای مثال استحکام بالای آلومینیوم کاملا با کاربرد آن به عنوان درب در توافق است ، یا مورد دیگر سبک بودن این فلز است . همچنین مقاومت خوب آن در برابر رطوبت و آب” . همه این دلایل باعث گسترش پنجره ها و درب های آلومینیومی شده است .

مزایای درب های آلومینیومی

استحکام بسیار بالا و مقاومت خوب
وزن سبک با وجود استحکام خوب
زیبایی فراوان ، این درب ها ضخامت کمی دارند و براق هستند .
این درب ها دچار مشکلاتی مثل تغییر رنگ و تغییر شکل نمیشوند .
در برابر آتش و حریق عملکرد خوبی دارند .
مقاومت خوب در برابر عوامل محیطی مثل رطوبت و باران و یا نور خورشید .

کاربرد درب های آلومینیومی

درب های آلومینیومی در قسمت های مختلف ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری استفاده میشوند . از درب های آلومینیومی به عنوان : درب ورودی ساختمان ، درب سرویس های بهداشتی ، درب بالکن و تراس و … استفاده میشود .

درب آلومینیومی شامپاینی

درب آلومینیومی شامپاینی – رنگ شامپاینی یکی از زیباترین و لوکس ترین رنگ ها در معماری محسوب میشود ، به طور کلی رنگ شامپاینی یک رنگ گرم محسوب میشود . این رنگ به خصوص در ترکیب با رنگ هایی مثل سفید و سیاه زیبایی خیره کننده ای میگیرد . رنگ شامپاینی در ظاهر لوکس رقیب رنگ طلایی محسوب میشود . رنگ شامپیانی یادآور پاییز و آتش است . در سال های اخیر استفاده از رنگ شامپاینی بسیار مورد توجه بوده است .