سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره upvc ضد گرد و غبار

سه شنبه 96/6/21
3:43 عصر
بهرام پروهان

در گذشته به دلیل تکنولوژی بسیار ضعیفی که برای ساخت پنجره های دوجداره استفاده میشد قیمت های نهایی بالا بود ولی امروز با پیشرفت تکنولوژی علاوه بر آسان شدن ساخت، کیفیت پنجره ها بالا رفته و قیمت پنجره دوجداره upvc ضد گرد و غبار کاهش پیدا کرده است.

ادامه مطلب...

قیمت قطعات کلیدی پنجره دوجداره یو پی وی سی

سه شنبه 96/6/21
12:31 عصر
بهرام پروهان

پنجره های یو پی وی سی از اجزای مختلفی تشکیل شده اند, که این اجزاء بسته به ابعاد, نوع یراق و نوع مکانیزم از قطعات مجزایی برخوردار هستند. بر همین اساس قیمت قطعات کلیدی پنجره دوجداره یو پی وی سی بر حسب نوع , جنس و کیفیت آن متفاوت می باشد و بر کیفیت پنجره upvc تاثیرگذار است.

یراق آلات یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست

دوشنبه 96/6/20
4:25 عصر
بهرام پروهان

پنجره یو پی یو سی ویستابست می تواند بهترین انتخاب برای جلوگیری از ورود سر و صدا و گرما و سرما به داخل ساختمان باشد ولی نکته مهم ترکیب انواع پنجره دوجداره upvc ویستابست با شیشه مناسب می باشد. انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست با توجه به کیفیت و طول عمر بالایی که دارد ناچیز است.

تعویض پنجره ویستابست

ادامه مطلب...

قیمت انواع پنجره دوجداره upvc وین تک

دوشنبه 96/6/20
12:32 عصر
بهرام پروهان

پنجره های دوجداره وین تک دارای حجم بالایی از سفارش می باشند چرا که این شرکت اولا دارای سابقه کاری طولانی بوده و همچنین از لحاظ قیمت انواع پنجره دوجداره upvc وین تک، هزینه،کیفیت و عمر بالای این پنجره ها میتوان گفت یک انتخاب بسیارمناسب است.

وین تک

ادامه مطلب...

قیمت انواع پنجره دوجداره آلومینیومی upvc

یکشنبه 96/6/19
1:15 عصر
بهرام پروهان

قیمت انواع پنجره دوجداره آلومینیومی upvc برحسب تنوع نیز متفاوت می باشد.استفاده از پنجره های آلومینیومی قدیمی باعث می شود که حرارت داخل خانه و محل کار به آسانی به بیرون رفته و اتلاف انرژی بسیار زیادی بوجود بیاید. برای حل این مشکل تولیدکننده پنجره های آلومینیومی upvc ، به درب و پنجره خود ماده ای به نام ترمال بریک – Thermal Break اضافه می کنند تا مانع از اتلاف انرژی شود.

پنجره المینیومی ترمال بریک

ادامه مطلب...