سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت انواع پنجره دوجداره upvc وین تک

دوشنبه 96/6/20
12:32 عصر
بهرام پروهان

پنجره های دوجداره وین تک دارای حجم بالایی از سفارش می باشند چرا که این شرکت اولا دارای سابقه کاری طولانی بوده و همچنین از لحاظ قیمت انواع پنجره دوجداره upvc وین تک، هزینه،کیفیت و عمر بالای این پنجره ها میتوان گفت یک انتخاب بسیارمناسب است.

وین تک

یو پی وی سی به طور طبیعی در برابر رطوبت و آلودگی های جوی مانند هوای اسیدی, هوای قلیایی و هوای نمکی مقاوم است. همچنین یو پی وی سی در برابر پوسیدگی، زنگ زدن، برآمده شدن و پوسته پوسته شدن مقاومت می کند و در برابر هجوم موریانه ها و یا سایر حشرات نیز غیر قابل نفوذ است.یو پی وی سی تغییر شکل نمی دهد و کپک نمی زند، و همچنین خراشیدگی های روی آن نیاز به بازسازی دوباره نخواهد داشت پی وی سی یک ماده ایده آل برای بازیافت کردن است. در طول پروسه ساخت محصول، پی وی سی به راحتی به مواد بی مصرف تبدیل شده و سپس به محصولات جدیدی تبدیل می شود. 99% از ضایعات ساخت وینیل، طی پروسه ای دوباره قابل استفاده خواهد بود. به علاوه، میلیون ها تن وینیل بعد از مصرف دوباره بازیافت میشوند.پنجره دوجداره وین تک با بهره گیری از بهترین مواد اولیه که قبل از ارائه به خطوط تولید در آزمایشگاه مورد تست های کیفی قرار می گیرد و با تلفیق مدیریت هدفمند و تکنولوژی برتر در تولید، مفتخر به دریافت بیش از 13 استاندارد و و گواهینامه فنی معتبر شده است که از جمله آنها می توان به استانداردهای ift ROSENHEIM، RAL و گواهینامه های ایزو 9001 و ایزو 14001 اشاره کرد.  انواع پنجره دوجداره وین تک ، عایق حرارتی هستند. متریال استفاده شده از آنها می تواند در شرایط جوی مانند رطوبت بالا، آب و هوای خشک و گرم، دمای زیر صفر و یا حرارت بسیار بالا ظاهر خود را حفظ نماید. این شرایط تأثیری بر محصولات ساخته شده از یو پی وی سی ندارد و این محصولات می توانند سالیان متوالی بدون تغییر شکل یا هر گونه ایرادی بدون نیاز به نگهداری خاصی به کار خود ادامه دهند. همچنین این درب وپنجره ها در برابر آتش مقاوم هستند. آزمایش های بسیاری در این زمینه بر روی آنها انجام شده است که نشان می دهد درب و پنجره یو پی وی سی در آتش سوزی، دافع آتش خواهد بود.شرکت وین تک در زمینه تولید پروفیل و قیمت انواع پنجره دوجداره upvc وین تک فعالیت خود را شروع کرده است این شرکت روز به روز بر محبوبیتش اضافه میگردد و با بیش از 3 دهه فعالیت توانسته است تجربه های زیادی را در تولید پروفیل برای درب و پنجره برسد پنجره دوجداره وین تک نیز از تولیدات این شرکت می باشد که دارای طرفداران زیادی می باشد .به جرات میتوان گفت انواع پنجره دو جداره وین تک دارای بالاترین حجم استفاده در صنعت ساختمان می باشد چرا که سالیان درازی را در ایجاد پروفیل برای درب و پنجره دوجداره داشته است. بهتر است بدانید با توجه به مصرف بالای این نوع از پروفیل شرکت وین تک تصمیم بر آن گرفت تا یک شرکت نیز در داخل ایران ایجاد کند و این کار را در سال 1390 در تبریز انجام داد.

پنجره دوجداره طرح چوب


قیمت انواع پنجره دوجداره upvc وین تک
دانش و تجربه بالای این شرکت میتواند تضمین کننده نوع کیفیت محصولات این شرکت باشد شرکت وین تک دارای افراد باتجربه و متخصص در امر تولید پروفیل می باشد استفاده از ماشین آلات و تجهیزات حرفه ای نیز به نوعی توانسته است بر کیفیت محصولات این شرکت اضافه کند به همین دلیل پنجره های دوجداره وین تک دارای حجم بالایی از استفاده می باشد چرا که این شرکت اولا دارای سابقه کاری بالایی می باشد دوما از لحاظ قیمت و هزینه و عمر بالای این پنجره های میتواند گفت یک انتخاب مناسب می باشد. لازم به ذکر می باشد در پنجره دوجداره وین تک دارای شفافیت بالای می باشد چرا که سعی شده است در ساخت پروفیل های این نوع از پنجره ها از بهترین نوع مواد اولیه استفاده شود که این امر می تواند تا حد زیادی باعث بالا بردن شفافیت پنرجه دوجداره وین تک شود
تکنولوژی و ماشین آلات قیمت انواع پنجره دوجداره upvc وین تک
: در مجموعه های صنعتی شرکت وین تک از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات موجود در این صنعت استفاده میگردد و با اتکا به دانش فنی متخصصان خود و بهترین تجهیزات و ماشین آلات و با داشتن 12 خط اکسترودر از شرکت krauss maffei کشور آلمان اقدام به تولید پروفیل های درب و پنجره دوجداره upvc با بالاترین استانداردها کرده است. پروفیل های به کار رفته در پنجره دوجداره وین تک به گونه ای می باشد که انواع مختلفی از کنترل کیفی ها روی این پروفیل انجام می شود.
برخی از انواع پنجره دوجداره وین تک
 وین تک مدل w700
 وین تک مدل w620
 وین تک مدل w260
 وین تک مدل w620
پنجره دوجداره  w700
پنجره دوجداره  w640
رنگ بندی پروفیل و قیمت انواع پنجره دوجداره upvc وین تک :
قیمت پنجره دوجداره با توجه به رنگ آن بالا و پایین می شود، پروفیل های upvc به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتا بر پایه سفید تولید میشود که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و کیفیت مواد اولیه و ترکیبات مواد استفاده شده در هر شرکتی متغیر بوده، به طوری که در مقایسه با تولیدات شرکتهای مختلف، رنگ و شفافیت کاملا محسوس می باشد. در کارخانه جات صنعتی وین تک در ایران سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیل هایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و پنجره دو جداره عرضه گردد..
 کنترل کیفی پروفیل قیمت انواع پنجره دوجداره upvc وین تک:
تمامی محصولات تولیدی در شرکت پنجره دوجداره وین تک طی فرایندتولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره وین تک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید.
شرکت وین تک Wintech از اواخر سال 1980 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیل های upvc مورد نیاز صنعت ساختمان (پنجره دوجداره وین تک) در ابعاد و مقاطع مختلف آغاز نموده و با بیش از سه دهه فعالیت،پروفیلهای تولیدی خود را در بازار مصرفی کشورهای مختلف عرضه نمود. با توجه به عرضه بسیار پروفیل درب و پنجره وین تک در ایران طی چندین سال گذشته شرکت وینتک تصمیم به احداث کارخانه در ایران نمود و فاز یک کارخانه وین تک در ابتدای آبان ماه سال 90 در زمینی به وسعت 36000 متر مربع وزیر بنای تولیدی به وسعت 16000 متر مربع در شهر تبریز افتتاح و شروع به فعالیت ، تولید و عرضه انواع پروفیلهای upvc استاندارد مورد نیاز این صنعت نمود.
تمامی محصولات تولیدی در شرکت پنجره یو پی وی سی وین تک طی فرایندتولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره وینتک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. از پروفیل های وین تک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید.