سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت بهترین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

جمعه 96/6/24
6:0 صبح
بهرام پروهان

اغلب مشتریان برای اطلاع از قیمت بهترین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و مقایسه آن با قیمت دیگر شرکت های تولید کننده درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی، درخواست قیمت مترمربع درب و پنجره دوجداره را می کنند یکی از آیتم هایی که نقش مهمی را در انتخاب صحیح درب و پنجره دوجداره ایفا می کند، میزان قیمت درب و پنجره دو جداره می باشد.. اما بدلیل تلرانس 50 تا 200 درصدی قیمت بیان شده توسط این شرکت ها، به هیچ وجه قابل محاسبه و مقایسه نمی باشند.

پنجره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت انواع یراق آلات پنجره دوجداره upvc

پنج شنبه 96/6/23
2:40 عصر
بهرام پروهان

پنجره های دوجداره مزایای فراوانی دارند اما به شرطی که یراق الات انها از بهترین و با کیفیت ترین مواد ساخته شده باشند.برهمین اساس قیمت انواع یراق آلات پنجره دوجداره upvc برحسب نوع و کیفیت ان متفاوت می باشد. البته لازم به ذکر است که در صورت بروز هر مشکلی برای یراق الات، امکان تعمیر و تعویض ان وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست و بعد از تعمیرات و یا تعویض کارایی درب و پنجره های دوجداره باز میگردد.

یراق آلات upvc

ادامه مطلب...

قیمت انواع در و پنجره دوجداره یو پی وی سی

پنج شنبه 96/6/23
2:38 عصر
بهرام پروهان

قیمت انواع در و پنجره دوجداره یو پی وی سی متفاوت می باشد و توجه فرمایید پنجره دوجداره یو پی وی سی را بسیار ارزان نخرید. چون هر ارزانی دلیلی دارد. پنجره یو پی وی سی با کیفیت و قیمت مناسب بخریم.طبیعتاً هدف این افراد کار کردن با سود کمتر نیست بلکه بلعکس تلاش می کنند سود بیشتری نسبت به برند اصلی بدست آورند. بدیهی است این هدف جز با کم کردن استانداردها و کیفیت تولید و مواد اولیه بدست نخواهد آمد.

پنجره چندضلعی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره عایق صوتی

چهارشنبه 96/6/22
5:34 عصر
بهرام پروهان

پنجره عایق معمولاً با نام پنجره دوجداره یا شیشه دوجداره یا پنجره سه جداره شناخته می‌شوند. پنجره‌های عایق معمولاً سفارشی در خط تولید کارخانه ساخته می‌شوند، ولی پنجره های استاندارد در دسترس می‌باشند. در تعیین قیمت پنجره دوجداره عایق صوتی ابعاد طول و عرض، ضخامت قاب‌های شیشه‌ای و نوع شیشه برای هر قاب و همچنین ضخامت کلی پنجره تاثیرگذار می باشند.

درب پنجره دوجداره ویستابست

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره upvc عایق حرارتی

چهارشنبه 96/6/22
10:55 صبح
بهرام پروهان

این شرکت در زمینه تولید و مونتاژ درب و پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی عایق سابقه طولانی داشته و همچنین عایق صوتی و حرارتی پنجره های شما را با رفع مشکلات وایرادات موجود تضمین می کند. قیمت پنجره دوجداره upvc عایق حرارتی بر اساس ابعاد آن بدست می آید و با یک نرم افزار مخصوص محاسبه می کنند.

پنجره دوجداره

ادامه مطلب...