سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت انواع مختلف بازشو پنجره دوجداره

شنبه 96/6/18
8:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت انواع مختلف بازشو پنجره دوجداره با توجه به مدل آن متفاوت می باشد . از انواع مدل بازشو می توان پنجره دوجداره یو پس وی سی آکاردئونی را نام برد که  این درب ها راه حلی بسیار مناسب برای وصل کردن خانه شما به حیاط یا محیط بیرون از خانه تان می باشند. با وجود کیفیت در معماری و ساخت این درب ها و هم چنین ساختاری براق و صیقلی که سبکی آسان بازشو و بی زحمت نیز دارند، درب های آکاردئونی یکی از طراحی های معاصر هستند که بسیار پر طرفدار می باشند.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت انواع حفاظ پنجره دوجداره upvc

پنج شنبه 96/6/16
12:15 عصر
بهرام پروهان

انواع حفاظ پنجره دو جداره برای جلوگیری از ورود سارقان و جلوگیری از ضربه به شیشه استفاده می شود.این نوع از حفاظ ها در تنوع و رنگ های مختلفی وجود دارد. قیمت انواع حفاظ پنجره دوجداره upvc با توجه به جنس حفاظ ها که شامل حفاظ استیلی، آهنی، فلزی و یا فرفوژه می باشد متغیر است.

پنجره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت مارک های پروفیل پنجره دوجداره upvc

چهارشنبه 96/6/15
3:15 عصر
بهرام پروهان

توجه به شناخت قیمت مارک های پروفیل پنجره دوجداره  upvc  ، کمک بسیاری به شما در جهت اقدام به سفارش پنجره دو جداره مناسب برای ساختمان خود می نمایید البته این نکته را هم باید توجه داشته باشید که همه تولید کنندگان مارک های پروفیل پنجره دوجداره نیز تولیدات خود را در درجه های کیفیت مختلف عالی ، خوب و متوسط ارائه می دهند.

پروفیل یو پی وی سی

ادامه مطلب...

عکس لیست قیمت پنجره دوجدارهUPVC

سه شنبه 96/6/14
4:40 عصر
بهرام پروهان

تمامی محاسبات از قبیل عکس لیست قیمت پنجره دوجدارهUPVC  ، لیست برش پروفیل ، لیست برش شیشه ، لیست یراق آلات و …را به علت آنکه قیمتهای درب و پنجره upvc را نمیتوان به مترمربع یا کیلوگرم اعلام نمود باید ابعاد درب و پنجره های مورد نیاز را با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC و توسط کامپیوتر به طور کاملاً دقیق انجام  شود.

شیشه عایق

ادامه مطلب...

قیمت بهترین مارک درب و پنجره دوجدارهupvc

سه شنبه 96/6/14
9:52 صبح
بهرام پروهان

قیمت بهترین مارک درب و پنجره دوجدارهupvc فقط در نمایندگی های معتبر مناسب است از بهترین مارک های درب و پنجره را میتوان ویستابست نام برد که ب دلیل مواد به کار رفته شده برای هر شرایط اب و هوایی مناسب می باشد وهمچنین هیچ تغییر رنگی در ان ایجاد نمی شود.

ویستابست

ادامه مطلب...