سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

عکس لیست قیمت پنجره دوجدارهUPVC

سه شنبه 96/6/14
4:40 عصر
بهرام پروهان

تمامی محاسبات از قبیل عکس لیست قیمت پنجره دوجدارهUPVC  ، لیست برش پروفیل ، لیست برش شیشه ، لیست یراق آلات و …را به علت آنکه قیمتهای درب و پنجره upvc را نمیتوان به مترمربع یا کیلوگرم اعلام نمود باید ابعاد درب و پنجره های مورد نیاز را با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC و توسط کامپیوتر به طور کاملاً دقیق انجام  شود.

شیشه عایق

به علت آنکه قیمتهای درب و پنجره upvc را نمیتوان به مترمربع یا کیلوگرم اعلام نمود باید ابعاد درب و پنجره های مورد نیاز را وارد نرم افزارکرده و پس از طراحی درب و پنجره های upvc، نرم افزار پیش فاکتور کامل را صادر می نماید،قیمت متریال به صورت جداگانه محاسبه و سپس نصب به آن اضافه می گردد. لطفا در هنگام مقایسه عکس لیست قیمت پنجره دوجدارهUPVC   با شرکت های دیگر برند پروفیل و یراق آلات و همچنین کیفیت متریال و نوع تولید درب و پنجره upvc را در نظر داشته باشید.اجزاء تاثیر گذار در قیمت در و پنجره یو پی وی سی شامل خم پروفیل، شیشه دوجداره، یراق آلات، رنگ پروفیل، بازشو پنجره یو پی وی سی، گالوانیزه، توری، هزینه نصب و … در عین حال هر پروژه نیز بسته به نوع طراحی آن نظیر تعداد درب و پنجره ها ، تعداد بازشوها ، نوع بازشوها و … با یکدیگر متفاوت هستند. بدین لحاظ نمی توان بدون اندازه ها و طراحی پروژه ، قیمت دقیقی از پنجره های یو پی وی سی بدست آورد. اگر شما تمایل دارید که قیمت دقیقی از پروژه و تولید پنجره UPVC خود داشته باشید ، کافیست اندازه ها و طراحی پروژه خود را برای ما ارسال کنید
قیمت درب و پنجره های دو و سه جداره عایق براساس طرح و ابعاد آن بدست می آید و برای محاسبه آن حتما باید تعداد و ابعاد آن مشخص سپس با نرم افزار مخصوص این کار محاسبه بعمل آید.درب و پنجره های سه جداره یو پی وی سی از لحاظ قیمت و عایق بودن نسبت به پنجره هایدودو جداره  از سطح بالاتری برخوردار هستند و این امر سبب گردیده که از محبوبیت بیشتری برخودار باشد, زیرا در پنجره های عایق سه جداره ای که بصورت استاندارد تولید می شوند میزان عایق بندی به حداکثر رسیده و آرامش و آسایش بیشتری را برای خانوار به همراه دارند.

پنجره هلالی دوجداره


قیمت پنجره دو جداره را نمی توان متر مربعی ارائه کرد؟ در جواب پرسش فوق باید گفت که شما دو عدد پنجره یو پی وی سی را در نظر بگیرید که یکی از آنها پنجره تک لنگه ثابت است و دارای ابعاد 1 متر در 1 متر است و دارای متر طول پروفیل مصرفی 4 متر طول بوده و فاقد بازشو، لولا و یراق آلات است و در طرف دیگر ما پنجره ای در ابعاد 1 متر در 1 متر داریم که دارای دو لنگه بازشو و چهار لولا و دو ست یراق آلات دو حالته می باشد. نتیجه در مورد اول متریال مصرفی صرفا 4 متر پروفیل و 1 متر مربع شیشه بوده و در مورد دوم حدود 11 متر طول پروفیل، 2 عدد دستگیره، دو ست یراق دو حالته و 4 عدد لولا. حال خود قضاوت کنید آیا 1 متر مربع این محصول در این دو نوع می تواند هم قیمت باشد؟! لذا قیمت پنجره دو جداره عکس لیست قیمت پنجره دوجدارهUPVC   صرفا با محاسبه نوع بازشو، تعداد بازشو، نوع یراق آلات می تواند محاسبه گردد. چرا که در این صورت محاسبه قیمت متر مربعی همیشه قیمت بالاتر محاسبه می گردد و این قضیه کاملا به ضرر مشتری می باشد . لذا مشتریان بایستی آگاه باشند که برای پنجره های ثابت خود که نه یراقی دارند و نه بازشویی، نباید قیمت بالاتری پرداخت نمایند.یکی از مزایای اصلی و مهم درب و پنجره های 2 و 3 جداره یو پی وی سی و آلمینیوم عایق بودن آنها در برابر نم , رطوبت, آب باران, گردو غبار, سرما, گرما و از همه مهمتر عایق بودن در برابر صوت است.

شیشه دودی پنجره


عکس لیست قیمت پنجره دوجدارهUPVC :
* پروفیل UPVC که شامل پروفیل چارچوب پنجره(Frame) , پروفیل وسط(Mullion) , پروفیل لنگه (بازشو) پنجره یا درب (Sash)و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به شرایط خاص محل نصب درب یا پنجره. معمولا پروفیل مصرفی بر اساس متر طول محاسبه و در قیمت نهایی لحاظ می گردد.
* گالوانیزه مصرفی در داخل پروفیل و همچنین زهوار و لاستیک های آب بندی شیشه و لنگه های بازشو معمولا بر روی قیمت متر طول پروفیل محاسبه می گردد.
* شیشه مصرفی که بر حسب متر مربع محاسبه می گردد. شیشه می تواند با ضخامت های مختلف و همچنین تک جداره یا دو جداره , ساده , مات , رفلکس , رنگی , سکوریت , نشکن و … باشد.
* یراق آلات مصرفی در ساخت درب و پنجره دو جداره که شامل لولا , قفل , دستگیره , اسپانیولت و … که معمولا بصورت تعدادی در محاسبه قیمت وارد می شود.
* سیلیکون و ماستیک مصرفی برای درز بندی و آب بندی درب و پنجره دوجداره در هنگام نصب (برای جلوگیری از ورود گردو غبار)
* علاوه بر موارد فوق هزینه نصب درب و پنجره دو جداره که معمولا 10 الی 25 درصد قیمت موارد فوق می باشد که بسته به شرایط و محل نصب تغییر می کند.

پنجره دوجداره طرح چوب