سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره upvc خلیجی

چهارشنبه 96/5/11
10:17 صبح
بهرام پروهان

درب ها و پنجره های دوجداره upvc در رنج بسیار متنوعی از رنگ ها و مدل ها در دسترس می باشند و می توانند به بازسازی فضای خانه شما کمک بسیار بزرگی بنمایند و آن را برای شما مطبوع و دلنشین کنند. قیمت پنجره دوجداره upvc خلیجی با توجه به طراحی مناسب و  اضافه کردن زیربنا(درنتیجه ارزش بالاتر) به خانه شما مناسب می باشد.

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره با شیشه هوشمند

سه شنبه 96/5/10
12:27 عصر
بهرام پروهان

یکی از تحولات صنعت ساختمان در آینده تولید پنجره های نسل جدید است که علاوه بر هوشمندی در طرح های مختلف عرضه خواهند شد که ما نیز تلاش خواهیم کرد تا با تغییرات جهانی به روز باشیم و خدمات خود را هر لحظه، بالاتر از سطح تولید و با مناسب ترین قیمت پنجره دوجداره با شیشه هوشمند در اختیار مشتریان فرار دهیم.

شیشه های هوشمند ساختمان

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره upvc آلومینیوم ترمال بریک

دوشنبه 96/5/9
10:48 صبح
بهرام پروهان

اتلاف انرژی در پنجره های ترمال بریک آلومینیومی بسیار کمتر از پنجره های آلومینیومی نرمال است هم چنین در برابر تغییر رنگ و شکل به دلیل عوامل محیطی مانند تابش آفتاب، باران، زمان بسیار مقاوم می باشند در نتیجه قیمت پنجره دوجداره upvc آلومینیوم ترمال بریک کمی بالاتر است.

پنجره المینیومی ترمال بریک

ادامه مطلب...

قیمت شیشه سندبلاست پنجره دوجداره upvc

یکشنبه 96/5/8
11:34 صبح
بهرام پروهان

فرایند مات شدن شیشه را سند بلاست گویند. در طی اجرای این تکنیک ساینده های معدنی یا پایه خاک با شتاب بالایی که به دست می آورند، بر روی سطح قطعه موردنظر پرتاب می شوند. قیمت شیشه سندبلاست پنجره دوجداره upvc با توجه به اندازه و طرح آن متغیر می باشد. در شیشه سند بلاست، عمل سند بلاست باعث مات شدن شیشه از طریق پاشیدن شن و ماسه با شدت زیاد بر روی هر نوع شیشه ای می شود.

شیشه سندبلاست چیست؟

ادامه مطلب...

قیمت تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره upvc

شنبه 96/5/7
10:54 صبح
بهرام پروهان

در بعضی موارد پس از نصب درب و پنجره به دلایلی همچون نصب غیر اصولی و یا کیفیت تولید پایین و یا بخاطر سایر ترفند هایی که برای پایین آمدن قیمت در کارکرد درب و پنجره UPVC بوجود می آید که نیاز به رگلاژ و رفع گیر و ایرادات پیش آمده می باشد. قیمت تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره upvc با توجه به قطعات مصرقی و میزان خرابی متغیر است.

رگلاژ پنجره

ادامه مطلب...