سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره با شیشه هوشمند

سه شنبه 96/5/10
12:27 عصر
بهرام پروهان

یکی از تحولات صنعت ساختمان در آینده تولید پنجره های نسل جدید است که علاوه بر هوشمندی در طرح های مختلف عرضه خواهند شد که ما نیز تلاش خواهیم کرد تا با تغییرات جهانی به روز باشیم و خدمات خود را هر لحظه، بالاتر از سطح تولید و با مناسب ترین قیمت پنجره دوجداره با شیشه هوشمند در اختیار مشتریان فرار دهیم.

شیشه های هوشمند ساختمان


این شرکت با مناسب قیمت پنجره دوجداره با شیشه هوشمند توانسته رضایت کامل مشتریان خود را برای خرید این متریال جلب کند. اگر چه اجرای پروژه های هوشمندسازی باعث افزایش هزینه های ساختمان میشود اما با کاهش هزینه های جانبی ساختمان در معدود زمانی هزینه های اولیه را تامین میکند و آرامش و امنیت خانه ها و ساختمان های تجاری و دولتی را دوچندان میکند.
پنجره های دوجداره upvc مهم ترین عامل در کاهش هزینه های مربوط به انرژی در ساختمان ها هستند. از این رو داشتن درب و پنجره های دوجداره با شیشه های هوشمند کمک بسزایی در کاهش مصرف بی رویه انرژی های گران دارند. این شرکت با استفاده از قیمت شیشه پنجره دوجداره هوشمند در پایین ترین سطح استاندارد توانسته رضایت مشتریان عزیز را برای خرید این متریال جلب کند. از آنجا که پنجره های دوجداره معمولی خود به تنهایی باعث صرفه جویی 50% انرژی هستند استفاده از شیشه دوجداره هوشمند این عدد را به 75% رسانده و این گام بلندی در زمینه هوشمند سازی ساختمان های امروزی است.
با هوشمندسازی ساختمان و مناسب بودن قیمت پنجره دوجداره با شیشه هوشمند خانه شما تبدیل به لوکس ترین و رویایی ترین خانه میشود که مدیریت و کنترل لوازم از راه دور ممکن است. شما از طریق سنسورهای داخل ساختمان و اینترنت تبلت یا گوشی همراه خود قادر به مدیریت همه ی قسمت های خانه از جمله: کنترل روشنایی ساختمان, کنترل سیستم های گرمایشی و سرمایشی, کنترل باز و بسته بودن در و پنجره, دوربین های مدار بسته, کنترل افزایش دما برای جلوگیری از آتش سوزی, کنترل نفوذ گاز و … خواهید بود که با این امکانات هوشمند در مصرف برق و اتلاف انرژی به طور چشمگیری صرفه جویی میشود.

مبحث 19 مقررات ملی ساختمان

مبحث 19 مقررات ملی ساختمان و قیمت پنجره دوجداره با شیشه هوشمند
امروزه با وجود پیشرفت روزافزون تکنولوژی گرایش به سمت یافتن راهکاری برای کاهش هدر رفت انرژی ساختمان و عایق بندی در برابر سرما و گرما و الودگی صوتی افزایش یافته، برای این کار طبق مطالعات گسترده تمرکز بیشتر روی پنجره دوجداره است. بنابراین سعی بر این است که با نفوذ تکنولوژی هوشمند در دنیای صنعت و فناوری انقلاب بزرگی در تمام ابعاد زندگی انسان ها ایجاد شود. پنجره های دوجداره هم از این قائله مستثنی نیستند و تبدیل به پنجره هوشمند شده اند که اکنون مزیت های آن را بیان میکنیم: به عنوان مثال تصور کنید که در یکی از روزهای گرم تابستانی در محل کارتان آفتاب مستقیما به پنجره مقابل شما میتابد و حسابی شما را کلافه کرده است و تنها راه استفاده از شیشه های دودی برای کاهش تابش است. اما اگر این پنجره ها قابلیتی مثل عینک های فتوکرومیک داشته باشد و تنها زمانی که افتاب شدت بیشتری دارد دودی شود کار شما بسیار راحت تر و لذت بخش تر میشود. این کار با شیشه های الکتروکرومیک شدنی است که نمونه ای از پنجره های هوشمند است.
پنجره دوجداره باکیفیت و استاندارد
پنجره های دوجداره از مهمترین اجزای ساختمان هستند. پنجره تامین کننده نور، گرما و زیبایی در ساختمان می باشند و همچنین می توان با باز و بسته کردن پنجره ها به محیط بیرونی دسترسی داشت و ضمن تصفیه مناسب،هوای مطلوبی بدست آورد. البته اگر پنجره بطور صحیح ساخته و بکار گرفته نشود و یا در طراحی ساختمان دیدگاه های انرژی رعایت نشود و پنجره در موقعیت مناسب قرار نگیرد،عامل اصلی افت حرارتی و برودتی در فصول سرد و گرم سال می شود.
از نظر میزان مصرف انرژی پنجره ای که مقاومت حرارتی آن بیشتر باشد مناسبتر است و بطور کمی میزان مقاومت حرارتی پنجره به عوامل زیر بستگی دارد :
1- نوع شیشه مورد استفاده (شیشه های دوجداره، شیشه های سه جداره، شیشه هایلمینیت شده و شیشه های هوشمند)
2- تعداد لایه های شیشه موجود در پنجره (شیشه تک جداره، دو جداره و . . .)
3- ضخامت لایه هوایی ایجاد شده بین دو شیشه