سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره upvc با یراق ونتوس

دوشنبه 96/5/16
8:0 صبح
بهرام پروهان

پنجره دوجداره upvc با یراق ونتوس به ابتکار شرکت انگلیسی ANTHONY INNOVATIONS و با نام تجاری STERLING HINGE تولید شده، هم اکنون در سبد محصولات این شرکت موجود می باشد. قیمت پنجره دوجداره upvc با یراق ونتوس با توجه به مزایای آن مناسب و مقرون به صرفه است.

پنجره ونتوس

ادامه مطلب...

قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc

یکشنبه 96/5/15
11:2 صبح
بهرام پروهان

بدون تردید نقش یراق ‌آلات در ساخت و مونتاژ درب و پنجره دو جداره استاندارد را نمی‌توان کمرنگ کرد و باید کیفیت آنها را جدی بگیرد چرا که باز و بسته شدن همیشگی در و پنجره‌های UPVC یراق‌آلات نقش مهم و اساسی در کیفیت درب و پنجره ها دارند و تنها ملاک خرید، قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc نباشد.

دستگیره پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت بهترین دستگیره پنجره دوجداره upvc

شنبه 96/5/14
12:8 عصر
بهرام پروهان

قیمت بهترین دستگیره پنجره دوجداره upvc با کیفیت آن رابطه مستقیم دارد. گاهی در بازار دستگیره های آلمینیومی غیر استاندارد و بی کیفیت مشاهده می شود که قیمت پایینی دارند اما به ارتفاع دستگیره, وزن مناسب, آلیاژ مرغوب, پایه های پلاستیکی ضخیم, رنگ کاری چند لایه, شفت چهار پهلوی مقاوم و چرخ دنده داخلی فلزی اصلا توجهی نشده است.

روتو آلمانی

ادامه مطلب...

قیمت توری پلیسه پنجره دوجداره upvc

جمعه 96/5/13
10:0 صبح
بهرام پروهان

توری پنجره های upvc و آلومینیوم در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد از جمله توری پلیسه ای و توری مگنتیک که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و دلیل آن مناسب بودن قیمت توری پلیسه پنجره دوجداره upvc، جنس عالی و قابلیت شست وشوی بودن آنها می باشد.

توری پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت دستگیره پنجره دو جداره upvc

پنج شنبه 96/5/12
8:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت دستگیره پنجره دو جداره upvc با توجه به طول عمر زیاد و جنس مرغوبی که دارند مناسب است. البته باید دقت کرد شفت چهار پهلوی دستگیره پنجره دوجداره از آلیاژ مرغوب ساخته شده باشد درغیر اینصورت فشار زیاد باعث هرز شدن دستگیره پنجره دوجداره میگردد.

ادامه مطلب...