سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت شیشه استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی

شنبه 96/5/21
10:24 صبح
بهرام پروهان

قیمت شیشه استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی با توجه به ضخامت شیشه و تعداد دیواره در شیشه تک جداره، دوجداره و یا سه جداره و همچنین نحوه تولید و رنگ شیشه متغیر است. هم چنین تزریق گاز آرگون باعث می گردد که انتقال حرارت در شیشه دوجداره رخ ندهد در واقع ضریب انتقال حرارتی گازهای خنثی مثل گاز آرگون بسیار پایین تر از هوا می باشد.

شیشه دو-جداره صنعتی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره upvc با شیشه دودی

جمعه 96/5/20
8:0 صبح
بهرام پروهان

مناسب بودن قیمت پنجره دوجداره upvc با شیشه دودی همراه با کاربرد و زیبایی این نوع شیشه باعث شده است از طرف معماران مورد استقبال قرار گیرد. رنگ شیشه دوجداره پنجره upvc بسیار تأثیرگذار می باشد و می توان بسته به شرایط رنگ شیشه دوجداره پنجره upvc خود را تغییر داد.

شیشه دودی پنجره

ادامه مطلب...

قیمت انواع شیشه پنجره دوجداره یو پی وی سی

پنج شنبه 96/5/19
8:0 صبح
بهرام پروهان

یکی از عواملی که در قیمت انواع شیشه پنجره دوجداره یو پی وی سی تاثیرگذار است، کیفیت و طرز ساخت شیشه می باشد. شیشه های دوجداره در ابتدا به صورت غیر صنعتی و با ساده ترین امکانات کارگاهی تولید می شدند اما در حال حاضر کارخانه ها کلیه عملیات انتقال ، برش ، شستشو ، عایق اولیه ، تزریق رطوبت گیر و گاز آرگون و عایق ثانویه را با دستگاههای مخصوص انجام می دهند.

شیشه دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت انواع دستگیره پنجره دوجداره upvc

چهارشنبه 96/5/18
9:0 صبح
بهرام پروهان

زهوارهای جای پیچ دستگیره دوجداره باید از مقاومت کافی بر خوردار باشد که دچار شکستگی نشود و برای پنهان ماندن جای پیچ پس از نصب باید روکش پلاستیکی مخصوصی روی آن قرار داد. تولیدکنندگان قیمت انواع دستگیره پنجره دوجداره upvc را با توجه به کیفیت و استانداردها تعیین می کنند.

ادامه مطلب...

قیمت یراق پنجره دوجداره upvc

سه شنبه 96/5/17
8:0 صبح
بهرام پروهان

خریداران باید در درجه اول به کیفیت و بعد به قیمت یراق پنجره دوجداره upvc توجه کنند چرا که کالاهای با کیفیت جای خود را در بازار به صورت برند تحکیم می کنند اما عده ای از تولیدکنندگان به فکر شبیه سازی و ارزان سازی این دسته از اقلام برای فروش و یا سود بیشتر می افتند که در اصطلاح نام آن را کالای اقتصادی می گذارند که دارای کیفیت مناسبی نیست.

معماری ساختمان درب و پنجره دوجداره

ادامه مطلب...