سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

فروش پنجره فولکس واگنی همارشتن برای تراس

شنبه 98/3/4
5:17 عصر
بهرام پروهان

فروش پنجره فولکس واگنی همارشتن برای تراس : از آنجا که شرکت همارشتن از تدوین‌کنندگان استاندارد پروفیل در کمیته تدوین بوده، لذا با پایبندی و تعهد به کیفیت، توانسته است اولین دریافت‌کننده گواهی‌نامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن در زمینه تولید پروفیل یو پی وی سی جهت استفاده در ساخت درب و پنجره دو جداره در شرایط آب و هوایی مختلف باشد. ضمناً این شرکت تنها دارنده استاندارد کارخانه‌ای در زمینه تولید پروفیل upvc در کشور بوده که در حال هم‌اکنون نیز گواهی‌نامه 17025 که هدف اصلی آن پایش دائمی کیفیت است، را دریافت کرده است. در حقیقت مزیت اصلی همارشتن کیفیت پایدار بر اساس آینده‌نگری و با اتکا به دانش و تکنولوژی روز است.

پنجره فولکس واگنی

ادامه مطلب...

خرید پنجره سه جداره خوب ارزان هافمن

پنج شنبه 98/3/2
4:59 عصر
بهرام پروهان

خرید پنجره سه جداره خوب ارزان هافمن: هافمن یکی از شرکت های سازنده پروفیل یو پی وی سی    و پنجره های دو و سه جداره می باشد. که این پروفیل ها برای ساخت درب و پنجره های چند جداره استفاده میشوند، در ساخت پروفیل های هافمن از مواد درجه یک و باکیفیت استفاده میشود که این مواد دست اولی بهترین درجه استاندارد را در صنعت درب و پنجره سازی سه جداره دارند و با استفاده از مواد پروفیل درجه یک محصولات سه جداره این شرکت کیفیتی برتر را در میان سایر سازنده های درب و پنجره به خود اختصاص داده است. استفاده از درب و پنجره های سه جداره UPVC هافمن برای هر منزلی جهت کاهش انرژی و جلوگیری از هدر رفت سوخت بسیار ضروری و لازم می باشند و این پنجره ها عایق مناسب صوتی نیز به شمار می روند.

 

پنجره دوجداره هافمن

ادامه مطلب...

شیشه پنجره کرکره دار رنگی زیبا

چهارشنبه 98/3/1
4:1 عصر
بهرام پروهان

شیشه پنجره کرکره دار رنگی زیبا : این نوع شیشه ها با قرارگیری انواع کرکره ها در داخل شیشه های دوجداره و مابین جدار شیشه ای آنساخته میشوند. باز و بسته و تاریک و روشن کرکره ها به صورت دستی و هم از طریق کنترل از راه دور صورت می گیرد. استفاده از این کرکره ها در داخل شیشه دوجداره رنگی در نمای خانه نقش مهمی در زیبایی نما و کنترل اختیاری نور و حرارت دارد. شیشه ایمنی شرق توانایی ارائه این محصولات تولید کشورهای اسپانیا، ترکیه، چین و تایلند را دارد

کرکره ایزوله

ادامه مطلب...

تعویض پنجره 2 جداره مدل رنگی ثابت

چهارشنبه 98/3/1
3:43 عصر
بهرام پروهان

  تعویض پنجره دو جداره مدل رنگی ثابت : تعویض پنجره‌ قدیمی یکی از متداول‌‌ترین کارها در فرایند بازسازی ساختمان محسوب می‌‌شود. تشخیص اینکه چارچوب قبلی نیاز به تخریب دارد یا خیر، بسته به نوع پنجره و چگونگی بازسازی ساختمان متفاوت خواهد بود. اما امروزه راه‌حلی آسان برای تعویض پنجره‌‌های قدیمی در نظر گرفته‌‌اند. پنجره‌‌های مدرن دوجداره upvc یکی از پرکاربردترین و مناسب‌‌ترین انواع جایگزین هستند؛ چراکه به‌سادگی و با بهره‌‌گیری از پروفیل‌‌های نوسازی، بر روی قاب‌‌های قبلی نصب‌شده و نیازی به تخریب چارچوب قبلی ندارند.

ادامه مطلب...