سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

شیشه پنجره کرکره دار رنگی زیبا

چهارشنبه 98/3/1
4:1 عصر
بهرام پروهان

شیشه پنجره کرکره دار رنگی زیبا : این نوع شیشه ها با قرارگیری انواع کرکره ها در داخل شیشه های دوجداره و مابین جدار شیشه ای آنساخته میشوند. باز و بسته و تاریک و روشن کرکره ها به صورت دستی و هم از طریق کنترل از راه دور صورت می گیرد. استفاده از این کرکره ها در داخل شیشه دوجداره رنگی در نمای خانه نقش مهمی در زیبایی نما و کنترل اختیاری نور و حرارت دارد. شیشه ایمنی شرق توانایی ارائه این محصولات تولید کشورهای اسپانیا، ترکیه، چین و تایلند را دارد

کرکره ایزوله

شیشه پنجره کرکره دار رنگی زیبا

شیشه پنجره دوجداره کرکره دار یا اصطلاحا IGBU  متشکل از یک شیشه دو جداره با یک محفظه کاملا عایق و آب بندی شده به صورت شیمیایی است که با بهره گیری از بوتیل و پلی سولفید در قسمت داخلی عایق، پرده کرکره ای از جنس آلومینیوم در داخل آن تعبیه شده است، بگونه ای که می توان با رعایت عایق حرارت بودن، تغییرات زاویه تیغه کرکره و حالت باز یا بسته بودن پرده کرکره را ایجاد نمود. مود.

مفهوم نصب پرده کرکره بین دو شیشه، سبک مدرنی است و در ساخت و ساز های مدرن به عنوان یکی از راهکارهای زیبایی و تزئینی مطرح شده است. این امر در عین حال که کنترلی عالی بر نور تابشی خورشید اعمال نموده و محیطی دلپسند در محیط خانه شما ایجاد می نماید، ویژگی های خاصی را نیز بوجود میآورد که در پرده کرکره های عادی یا هر نوع پرده یا جداکننده دید محیطی وجود ندارد. از جمله نتایج آن که در بالا نیز ذکر شد: عدم انتقال حرارت به داخل به دلیل تابش آفتاب به پرده و گرم شدن آن، تمیز و پاکیزه ماندن پرده در همه حال به دلیل ایزوله بودن آن از محیط داخل و خارج ساختمان که بهداشتی بودن آن را تضمین میکند و مناسب محیط آزمایشگاهی و درمانی است، عمر زیاد به دلیل عدم تماس و برخورد با عوامل محیطی است، و کاهش دهنده بسیار موثر هد رفتن انرژی به دلیل عدم انتقال حرارت تابشی آفتاب است.

شیشه پنجره کرکره دار

 

شیشه پنجره کرکره دار رنگی

با توجه به نوع این نوع کرکره ها، مطمئنا نیازی به نگهداری وجود ندارد زیرا تنها جنبه ای که می بایست مد نظر قرار داد، پاکی قسمت بیرونی شیشه است. در کنار عدم وجود گرد و خاک بر روی تیغه های کرکره و یا قسمت داخلی محفظه، میکرو ارگانیسم ها و یا باکتری ها (موجود در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها ، اتاق های تمیز یا کلین روم ها و مکانهای تجاری و...) این امر مصداق خواهد داشت چرا که امر مزبور به شکل سامانه ای متشکل از یک شیشه  دو جداره با کرکره است که با یک فرمان مکانیکی مورد بهره برداری قرار می گیرد. سامانه مزبور به هیچ عنوان پیش پا افتاده نبوده و صرفه جویی اقتصادی احتمالی ناشی از عدم نیاز به نگهداری علی الخصوص در ساختمان های عمومی همانند بیمارستان ها، درمانگاه ها، آزمایشگاه ها، مدارس، دانشگاه ها، هتل ها و ... -که بر آن اساس نیازی به تعویض کرکره و یا پرده ها بدلیل شکستگی و یا مرور ایام نبوده- و پاک ماندن و عدم نیاز به تعویض آن ها با گذشت زمان، قابل ملاحظه می باشد.

در بسیاری از موارد ما با ساختمان هایی روبرو می شویم که بدلیل انواع رنگ های حاصل از شکل دلخواه و مورد نظر ساکنین زیبایی ظاهری آن ها از میان رفته و جذابیت ناشی از یکنواختی و یکدستی ساختمان دستخوش تغییر شده است. کرکره رنگی پنجره دوجداره  متضمن تحقق و حفظ زیبایی مورد نظر با گذشت زمان است، چرا که امکان تغییر و یا دستکاری در آن وجود ندارد.