سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

تعویض پنجره 2 جداره مدل رنگی ثابت

چهارشنبه 98/3/1
3:43 عصر
بهرام پروهان

  تعویض پنجره دو جداره مدل رنگی ثابت : تعویض پنجره‌ قدیمی یکی از متداول‌‌ترین کارها در فرایند بازسازی ساختمان محسوب می‌‌شود. تشخیص اینکه چارچوب قبلی نیاز به تخریب دارد یا خیر، بسته به نوع پنجره و چگونگی بازسازی ساختمان متفاوت خواهد بود. اما امروزه راه‌حلی آسان برای تعویض پنجره‌‌های قدیمی در نظر گرفته‌‌اند. پنجره‌‌های مدرن دوجداره upvc یکی از پرکاربردترین و مناسب‌‌ترین انواع جایگزین هستند؛ چراکه به‌سادگی و با بهره‌‌گیری از پروفیل‌‌های نوسازی، بر روی قاب‌‌های قبلی نصب‌شده و نیازی به تخریب چارچوب قبلی ندارند.

تعویض پنجره 2 جداره مدل رنگی ثابت

پنجره 2 جداره یو پی وی سی مدل ثابت رنگی گزینه ای مناسب است برای شمایی که خواستار نورگیری زیاد برای محل سکونت یا کار خود هستید.بهترین فرصت است برای تعویض پنجره فرسوده منزل خود با پنجره دو جداره مدل ثابت رنگی. این پنجره ها به این دلیل که از هیچ سمتی باز نمی شوند،جریان هوا صورت نمیگیرد. اما کاملا مناسب برای روشن کردن اتاق و دیدن به بیرون است.در شرایطی که به تهویه هوا احتیاج نداشته باشیم و تنها روشنایی اتاق برایمان مهم باشد استفاده از پنجره دو جداره مدل ثابت رنگی پیشنهاد میشود. هم نورگیری مناسبی دارد و هم عایق صوتی قوی هست و هم از نظر هزینه مقرون به صرفه است.پنجره 2 جداره یو پی وی سی مدل ثابت رنگی گزینه ای مناسب است برای شمایی که خواستار نورگیری زیاد برای محل سکونت یا کار خود هستید.بهترین فرصت است برای تعویض پنجره فرسوده منزل خود با پنجره دو جداره مدل ثابت رنگی. این پنجره ها به این دلیل که از هیچ سمتی باز نمی شوند،جریان هوا صورت نمیگیرد. اما کاملا مناسب برای روشن کردن اتاق و دیدن به بیرون است.در شرایطی که به تهویه هوا احتیاج نداشته باشیم و تنها روشنایی اتاق برایمان مهم باشد استفاده از پنجره دو جداره مدل ثابت رنگی پیشنهاد میشود. هم نورگیری مناسبی دارد و هم عایق صوتی قوی هست و هم از نظر هزینه مقرون به صرفه است    .ا مدل ثابت رنگی    :

قیمت بسیار مناسب این نوع پنجره ها

عایق مناسب برای جلوگیری از ورود صدا

عایق گرما و گرد و غبار

قایل استفاده از شیشه های بسیار بزرگ برای این پنجره ها

طراحی زیبا

نورگیری بسیار مناسب برای محیطنجره مدل ثابت رنگی (فیکس) دریچه ای است برای ورود نور در محلی از ساختمان که به تهویه هوا نیازی نیست. پنجره مدل ثابت رنگی دید به بیرون را ایجاد می کند و به علت مکانیزم ساده تولید قیمت تمام شده ارزانتری دارد. استفاده از پنجره مدل ثابت رنگی در ترکیب با انواع بازشو کاربرد فراوانی در طراحی پنجره دارد4 نکته اساسی و مهم در خرید پنجره دو جداره استاندارد :

1طراحی استاندارد پنجره دو جداره

-2اندازه گیری دقیق و انتخاب نوع پروفیل یو پی وی سی جهت پنجره دو جداره

 -3تولید استاندارد شیشه و پنجره دو جداره

 -4نصب استاندارد پنجره دو جداره

پنجره‌‌های upvc در برابر تابش نور خورشید مقاومت خوبی از خود نشان داده و تغییر رنگ نمی‌‌دهند. همچنین طول عمری نسبتاً طولانی داشته و تا مدت‌‌ها می‌‌توان از آن‌‌ها بهره برد. احتمال پوسیدگی و خوردگی در این پنجره‌‌های مدرن بسیار پایین است.پنجره‌‌های upvc در برابر تابش نور خورشید مقاومت خوبی از خود نشان داده و تغییر رنگ نمی‌‌دهند. همچنین طول عمری نسبتاً طولانی داشته و تا مدت‌‌ها می‌‌توان از آن‌‌ها بهره برد. احتمال پوسیدگی و خوردگی در این پنجره‌‌های مدرن بسیار پایین است.

با استفاده از گونه‌‌های هوشمند پنجره دوجداره می‌‌توان میزان روشنایی ورودی به اتاق را کنترل کرد و از باز بودن پنجره، افزایش یا کاهش بیش‌ازحد دما و … اطلاع یافت.
موارد دیگری همچون وزن کم، مقاومت در برابر رطوبت و گردوغبار، قابل بازیافت بودن، نصب سریع و نظافت راحت از دیگر عوامل مؤثر جهت تعویض پنجره‌‌های قدیمی با انواع upvc به شمار می‌‌روند.

نکاتی مهم برای نصب و تعویض پنجره جدید

قبل از نصب پنجره‌‌های upvc توجه به نکاتی ضروری بوده که در این قسمت ذکر خواهیم کرد:

1–   اولین اصل مهم در فرایند نصب پنجره، اندازه‌‌گیری دقیق است. با گذشت زمان و فشار مصالح ساختمانی، در سایز اولیه پنجره تغییراتی به وجود می‌‌آید. لذا نصب صحیح پنجره دوجداره، مستلزم اندازه‌‌گیری درست خواهد بود.
2–   اجرای طرح پنجره upvc باید با مدل قبلی نصب‌‌شده متناسب باشد، طوری که هیچ‌یک از قسمت‌‌های پنجره قدیمی مشخص نشوند یا کمتر در دید قرار گیرند.
3–   پنجره‌‌ها می‌‌بایست طوری نصب شوند تا استفاده از آن‌‌ها برای همه میسر گردد. امنیت و نحوه باز شدن از نکات موردتوجه است.
4–   انتخاب پروفیل مناسب برای این کار بسیار اهمیت دارد. چراکه باید تمام قاب پنجره قبلی را در برگیرد.
5–   استفاده از شیشه دوجداره صنعتی مناسب، انتخاب نوع مرغوب upvc و یراق‌‌آلات و … از دیگر نکات مهم در فرایند نصب پنجره جدید به شمار می‌‌روند.

6–   آگاهی از استاندارد‌‌‌‌ها، ضمانت، شرایط نگهداری، مواد سازنده و … به‌منظور پیشگیری از مشکلات آتی، ضرورت دارد 

7–   بارزترین نکته نیز، نصب صحیح پنجره بوده که می‌‌بایست توسط متخصصین این امر انجام شود.

8–   همچنین قبل از نصب می‌‌بایست لوازم آسیب‌‌پذیر خانه مانند فرش، مبل‌‌ها و … را از اطراف محل نصب دور کرد یا آن‌‌ها را با پارچه یا کاور پوشاند تا از نشستن گرد و براده بر روی آن‌‌ها جلوگیری گردد.می‌‌توان با مقداری هزینه، از اتلاف انرژی، مصرف بالای برق و گاز، جلوگیری از پوسیدگی دیوارها، نفوذ آب باران و … جلوگیری کرد. لازم به ذکر است که باوجود نصب نه‌چندان پیچیده پنجره‌‌های دوجداره، همواره می‌‌بایست این کار را به پرسنل مجرب و متخصص نصب پنجره سپرد.