سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره ویستابست

یکشنبه 96/4/11
2:37 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره ویستابست نسبت به سایر پنجره ها بالاتر است و دلیل استفاده از بهتربن نوع پروفیل می باشد. پروفیل های ویستابست بعنوان یکی از بهترین برند های تولید پروفیل یو پی وی سی در ایران مطرح می باشد. درب و پنجره دوجداره ویستابست به هیچ عنوان تغییر رنگ نداده و نیاز به رنگ آمیزی ندارد و بنا به درخواست مشتری بصورت سفید, لمینیت و یا رنگی تولید می شود. سبکی ، تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع ، این درب پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند.

ویستابست

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره upvc رنگی

شنبه 96/4/10
2:57 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره upvc رنگی با رنگ سفید آن متفاوت است. چرا که رنگ پایه و اصلی پروفیل های درب و پنجره دوجداره upvc، به دلیل ترکیبات مواد اولیه سفید میباشد با این حال پروفیل های رنگی درب یو پی یو سی و پنجره دوجداره برای معماران و یا حتی برای افرادی که برای تعویض پنجره های قدیمی منزل خود با پنجره دوجداره upvc اقدام میکنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.  این شرکت با توجه به تنوع رنگ محصولات خود، این خواسته مشتریان عزیز خود را در انتخاب رنگ درب و پنجره یو پی وی سی ارج می نهد.


ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره ترک تاروس

پنج شنبه 96/4/8
10:11 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره با توجه به  ابعاد ونوع پروفیل های مصرفی متفاوت می باشد. پروفیل های مصرفی در درب دوجداره و پنجره های upvc دوجداره میتوانند ترک، ایرانی و یا آلمانی باشند. درب و پنجره دوجداره تولید شده توسط پروفیل های ترک دارای کیفیت بالایی هستند و در برابر شرایط جوی  مختلف مقاوم می باشند. یک برند ترکیه ای معتبر در صنعت پروفیل یو پی وی سی تاروس نام دارد. کمپانی تاروس جزء تولید کنندگان انواع پروفیل های یو پی وی سی می باشد، که محصولات خود را تحت لیسانس کشور آلمان به سایر کشور ها، از جمله ایران صادر می نماید.

پنجره ترک تاروس

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره با شیشه سیم دار

چهارشنبه 96/4/7
9:20 صبح
بهرام پروهان

این شرکت تولیدکننده و عرضه کننده انواع درب و پنجره دوجداره upvc با قیمت مناسب میباشد که وجود انواع مختلف شیشه ها به خریداران این امکان را می دهد که بنا به نوع نیاز خود شیشه های مناسبی را برای درب ها و پنجره های دوجداره شان انتخاب نمایند. یکی از این شیشه ها شیشه ی سیم دار یا مسلح میباشد که شیشه های مسلح بیشترین کاربرد را در درب ها و پنجره های ورودی فروشگاه ها و آسانسور ها دارد.

شیشه سیمی

ادامه مطلب...

قیمت در پنجره دوجداره وین تک

یکشنبه 96/4/4
3:13 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره و درب یو پی وی سی با توجه به نوع و جنس پروفیل مصرفی مختلف است. از جمله برندهای معتبر در کشورمان ایران می توانیم وین تک را نام ببریم که یکی از برند های پر استفاده در صنعت ساخت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی دوجداره میباشد. در متن زیر به شرح کامل این پروفیل و قیمت پنجره دوجداره میپردازیم.

وین تک

ادامه مطلب...