سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره upvc با طرح های گوناگون

جمعه 96/4/16
12:0 عصر
بهرام پروهان

درب و پنجره های دوجداره  upvc در طرح، رنگ و جنس های مختلفی ساخته می شوند. اگر شما تمایل دارید که قیمت پنجره دوجداره با طرح های گوناگون از پروژه خود را داشته باشید، کافیست اندازه ها و طراحی پروژه خود را برای ما ارسال کنید.  ما محاسبات را به صورت کاملاً دقیق با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC انجام داده و پیشنهاد قیمت پنجره دوجداره upvc با طرح های گوناگونرا با جزییات کامل برای شما ارسال می کنیم .

طرح و مدل پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی

پنج شنبه 96/4/15
9:32 صبح
بهرام پروهان

همانطور که اطلاع دارید، تعداد زیادی تولید کننده پنجره دو جداره UPVC در حال فعالیت هستند که قیمت انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی در آن ها متغیر است و تعداد کمی از آنها دارای استاندارد تولید واقعی هستند که و محصولات را با ماشین آلات استاندارد و به شیوه مکانیزه تولید می نمایند . تفاوت قیمتی این شیوه تولید با تولید کارگاهی بر خلاف تصور عموم پایین تر است.

طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره upvc و یراق آلات

چهارشنبه 96/4/14
12:7 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره upvc و یراق آلات با توجه به نوع و جنس یراق آلاتی که در درب و پنجره های دوجداره بکار می رود ، انواع مختلف بازشو قابل ساخت میباشد متغیر است در همین راستا این شرکت با طراحی منحصربه فرد در هنگام مونتاژ، حداقل زمان را صرف نموده و سایز بندی به نحوی انجام می شود که مقرون به صرفه بوده و با تحت پوشش قرار دادن دامنه وسیع تری از اندازه‌ها، ضایعات یراق را حتی المقدور کاهش داده تا موجب گران شدن یراق مصرفی در سایزهای مختلف پنجره نگردد.

یراق آلات بیرون بازشو

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک

سه شنبه 96/4/13
2:31 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک بدلیل عایق بودن در برابر حرارت بالا است. به دلیل ضریب انتقال حرارت بالا در آلومینیوم علاوه بر دو جداره بودن شیشه ها، پروفیل آلومینیومی نیز از طریق تیغه های پلی آمید به هم متصل و دو جداره می شوند. این روش باعث عدم انتقال حرارت در پروفیل میشود . همچنین در سیستم درب و پنجره دو جداره ترمال بریک (Thermal Break) ارتباط سطح بیرونی با سطح داخل پنجره توسط یک لایه پلی آمید بعنوان عایق حرارتی از یکدیگر جدا گردیده است.

پنجره المینیومی ترمال بریک

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره upvc چندضلعی

دوشنبه 96/4/12
11:58 صبح
بهرام پروهان

طراحی در قیمت پنجره دوجداره upvc چند ضلعی مهم است پس در انتخاب طرح قاب ها و بازشوها دقت بیشتری کرد، چرا که پنجره های دوجداره یو پی وی سی در قابهای ثابت و متحرک ( بازشوها) دارای قیمت های متفاوتی هستند و می شود با دقت در طراحی و در نظر گرفتن کاربرد هر پنجره از صرف هزینه های اضافی در قاب هایی که ما نیاز به بازشوی آنها نداریم، جلوگیری کرد و همچنین نمایی استاندارد و صحیح به پنجره ها بخشید.

پنجره چندضلعی

ادامه مطلب...