سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره upvc رنگی

شنبه 96/4/10
2:57 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره upvc رنگی با رنگ سفید آن متفاوت است. چرا که رنگ پایه و اصلی پروفیل های درب و پنجره دوجداره upvc، به دلیل ترکیبات مواد اولیه سفید میباشد با این حال پروفیل های رنگی درب یو پی یو سی و پنجره دوجداره برای معماران و یا حتی برای افرادی که برای تعویض پنجره های قدیمی منزل خود با پنجره دوجداره upvc اقدام میکنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.  این شرکت با توجه به تنوع رنگ محصولات خود، این خواسته مشتریان عزیز خود را در انتخاب رنگ درب و پنجره یو پی وی سی ارج می نهد.


در خیلی از موارد به جهت هارمونی نوع و رنگ متریال مصرفی  با نمای ساختمان  و یا طرح  دکوراسیون داخلی باید از پنجره هایی با رنگهای مختلف استفاده کرد و چه زیباست که علاوه بر استفاده از مزایای پنجره های یو پی وی سی بتوان انتخاب رنگ نیز داشت به این جهت پایاپن توانسته  سبد محصولات خود را با استفاده از پروفیل هایی با روکشهای لمینت مخصوصاً طرح چوب و با کدهای محدود و یا اعمال رنگ دلخواه  مشتری ، بر روی پنجره ساخته شده  کاملتر نماید.
قیمت پنجره دو جداره upvc رنگی: بطور کلی در پنجره هایی که رنگ میشوند لایه آستر این پوشش برپایه اپوکسی پلی استر بوده و بصورت گرم بروی قطعه پلیمری اعمال میگردد و جهت افزایش میزان چسبندگی لایه آستر بروی قطعه پلیمری ، از حلالی مناسب جهت نفوذ رزین به داخل UPVC  استفاده شده است و رنگ رویه این پوشش نیز حاوی پیگمنت های مقاوم در برابر اشعه UV بوده که ثبات رنگی پوشش را به حداکثر ممکن افزایش داده و طی نتایج حاصل از تست های شبیه سازی شده حداقل 10 سال عمر برای این پوشش در شرایط سخت آب و هوایی تخمین زده شده است.
امکان استفاده از پروفیل رنگی با تناسب به دیزاین داخل و نمای ساختمان با قابلیت ثبات رنگ در شرایط مختلف محیطی و جوی برای پنجره upvc تنوع رنگی انواع درب یو پی وی سی و پنجره دو جداره upvc  (Color variety of UPVC door and window)

رنگ یو پی وی سی


یکی از شعار های معروف تولید کنندگان درب و پنجره دو جداره UPVC ایجاد تنوع در ساختمان با توجه به معماری و تداوم این تنوع در سالهای طولانی می باشد. یکی از برجستگی های مهم پروفیل های UPVC با کیفیت مانند ویستا بست ثبات رنگ سفید در طول سالیان طولانی و در شرایط مختلف جوی و اقلیمی می باشد.
شرکت تولیدی پرفیل ویستا بست علاوه بر تولید محصولات سفید، محصولات لمینت با رنگ طرح چوب را نیز ارائه می نماید.اما مشتریان خاص ما با سلیقه های متفاوت و البته برای اجرای پروژه های خاص و منحصر بفرد نیاز به رنج گسترده تری از محصولات رنگی دارد. بنابراین شرکت با احداث کارگاه رنگ درب و پنجره در کنار واحد تولیدی در و پنجره و با استفاده از برند های مطرح تولید رنگ اقدام به رنگ آمیزی محصولات با توجه به سلیقه کارفرما می نماید.به منظور ایجاد طرح های تزئینی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می شود. کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت داشته و این شرکت امکانات لازم را جهت تولید و عرضه پروفیل های روکش شده را حسب سفارش در اختیار دارد.
شرکتهای تولید کننده پروفیل پنجره دوجداره علاوه بر تولید پروفیل های سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخ گویی به سلایق مشتریان و بر طرف نمودن نیازهای معماران در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی متنوع نموده اند .
1– پروفیل های سفید با پوشش رنگ اکریلیک
2– پروفیل های سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان
3– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت
قیمت پنجره دوجداره رنگی با توجه به نوع تولید آن متغیر است.