سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

پنجره کشویی تهران دو جداره مدل جدید

یکشنبه 98/2/8
3:48 عصر
بهرام پروهان

پنجره کشویی تهران دو جداره مدل جدید : با توجه به اینکه میزان عایق بودن پنجره کشویی در مجموع 80 درصد میباشد و نسبت به پنجره دوجداره لولایی از فیتینگ کمتری برخوردار است به همین دلیل در تولید آن و انتخاب نوع پرفیل و نوع یراق الات باید دفت بسیار انجام پذیرد   .با توجه به تجربه  15ساله در صنعت درب و پنجره   upvc ، بهترین پیشنهاد جهت ساخت پنجره دوجداره کشویی استفاده از پروفیل upvc و یراق آلات roto آلمان می باشد .قیمت پنجره دوجداره کشویی با توجه به ابعاد و عرض بازشو از قرار هر متر مربع متفاوت می باشد. دقت شود که در طراحی پنجره دوجداره کشویی عرض لنگه بازشو نسبت به ارتفاع آن کم نباشد، در این صورت لنگه امکان کندی در حرکت و کله کردن را دارد.

پنجره کشویی

ادامه مطلب...

خرید پنجره گیلان مدل جدید با حفاظ

پنج شنبه 98/2/5
10:32 صبح
بهرام پروهان

خرید پنجره گیلان مدل جدید با حفاظ : شرکت تولید انواع حفاظ پنجره دو جداره محصولات خود را در رنگ ها و مدل های مختلف که شامل حفاظ ساده، استیلی، آهنی، فلزی و یا فرفوژه به بازار عرضه میکند. جنس انواع حفاظ پنجره دو جداره از فلز است و دوام و زیبایی بی نظیر دارد.با استفاده از انواع حفاظ پنجره دو جداره upvc مشتری خیال جمع است که کسی شیشه را نمی شکند و از آن به زور داخل نمی شود، افرادی که دارای ساختمان ویلایی می باشند باید بیش از بقیه نگران سرقت باشند.

پنجره دوجداره حفاظ دار

ادامه مطلب...

خرید پنجره خم با کیفیت رنگی

چهارشنبه 98/2/4
3:21 عصر
بهرام پروهان

خرید پنجره خم با کیفیت رنگی : پنجره دو جداره  یو پی وی سی دارای تنوع و طرح های بسیاری است، که کیکی از انواع طرح ها و مدل های جذاب پنجره دو جداره پنجره خم  یا قوس دار میباشد. مجموعه پنجره ماندگار همراه با نیاز و سلیقه شما طبق تکنلوژی روز تولید میکند. به یاد داشته باشید که تمام سعی ما این است که طبق استانداردهای روز دنیا پیش رویم تا بتوانیم بهترین کیفیت را در اختیار شما مشتریان قرار دهیم.شما می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید و سفارش خودرا ثبت کنید.

پنجره خم

ادامه مطلب...

تعویض پنجره گوهردشت مدل جدید

سه شنبه 98/2/3
2:30 عصر
بهرام پروهان

تعویض پنجره گوهردشت مدل جدید :با تعویض پنجره های قدیمی در ساختمان های گوهردشت میتوانیم بسیاری از معایب جاری حاصل از استفاده از پنجره های قدیمی را اصلاح کرده و محیطی عاری از آلودگی های هوا و صوتی را داشته باشیم . امروزه که مصرف انرژی یکی از دغدغه های مهم در عرصه های مختلف بشمار می آید . با استفاده از پنجره های  UPVCبیش از %40 میتوان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد 

تعویض پنجره های قدیمی با مدل جدید

ادامه مطلب...

خرید پنجره کرمان نیم دایره شیشه رنگی

سه شنبه 98/2/3
11:44 صبح
بهرام پروهان

خرید پنجره کرمان نیم دایره شیشه رنگی : از جدیدترین مدل پنجره دو سه جداره در شهر کرمان که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع پنجره های چندضلعی و قوس دار و یا شیشه رنگی است که بصورت پنجره های نیم دایره ، دایره ، کمانی و … انواع دیگر ساخته و نصب می گردند.خصوصیات درب و پنجره یو پی وی سی بسیار زیاد هستند و اغلب افراد با استفاده از مزایای این درب و پنجره توانسته اند بسیاری از نیازهای خود را رفع کنند.جالب است بدانید که درب و پنجره دوجداره upvc قابلیت شکل پذیری و انعطاف پذیری دارند و در انواع اشکال هندسی از قبیل هلالی، مثلثی، ذوزنقه، دایره و… تولید می شوند.

پنجره دوجداره هلالی

ادامه مطلب...