سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

تعویض پنجره گوهردشت مدل جدید

سه شنبه 98/2/3
2:30 عصر
بهرام پروهان

تعویض پنجره گوهردشت مدل جدید :با تعویض پنجره های قدیمی در ساختمان های گوهردشت میتوانیم بسیاری از معایب جاری حاصل از استفاده از پنجره های قدیمی را اصلاح کرده و محیطی عاری از آلودگی های هوا و صوتی را داشته باشیم . امروزه که مصرف انرژی یکی از دغدغه های مهم در عرصه های مختلف بشمار می آید . با استفاده از پنجره های  UPVCبیش از %40 میتوان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد 

تعویض پنجره های قدیمی با مدل جدید

تعویض پنجره گوهردشت مدل جدید

به طورکلی تعویض پنجره قدیمی به راحتی انجام می شود و ساده ترین عملیات ساختمانی می باشد،برای تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره  UPVC مدل جدید و الومینیومی احتیاج به مصالح ساختمانی نبوده و درب و پنجره به وسیله پیچ و فوم های مخصوص روی فریم درب و پنجره قدیمی نصب میشود. به این ترتیب که درب و پنجره های قدیمی با فرز بریده شده و درب و پنجره های دوجداره  UPVC و الومینیوم بوسیله پیچ های مخصوص بر روی فریم (قاب) درب و پنجره های قبلی نصب می گردد و توسط  فوم و چسب مخصوص درزگیری می شود.

تعویض پنجره اهنی با upvc

دلایل تعویض پنجره قدیمی با پنجر‌‌ه‌‌های دوجداره در بازسازی ساختمان

همان‌طور که اشاره شد، پنجره دوجداره upvc یکی از بهترین جایگزین‌‌ها برای انواع قدیمی است. در این قسمت به چند مورد از ویژگی‌‌های پنجره‌‌های دوجداره و دلایل استفاده از آن‌‌ها می‌‌پردازیم.

مقاومت و استحکام

پنجره‌‌های upvc در برابر تابش نور خورشید مقاومت خوبی از خود نشان داده و تغییر رنگ نمی‌‌دهند. همچنین طول عمری نسبتاً طولانی داشته و تا مدت‌‌ها می‌‌توان از آن‌‌ها بهره برد. احتمال پوسیدگی و خوردگی در این پنجره‌‌های مدرن بسیار پایین است.

عایق صوتی و انرژی

شیشه‌‌های دوجداره به‌کاررفته در این نوع از پنجره‌‌ها، آن‌ها را تبدیل به عایق‌‌های مناسبی برای صدا و گرما و سرما می‌‌کند. بنابراین صدای کمتری از بیرون به داخل یا بالعکس منتقل می‌‌شود و همچنین هزینه‌‌های اقتصادی نیز کاهش می‌‌یابد.

تنوع طرح و رنگ

این نوع از پنجره‌‌ها به دلیل خاصیت پروفیل‌‌های مورداستفاده (انعطاف‌‌پذیری)، امکان طراحی و ساخت در مدل‌‌ها و شکل‌‌های مختلفی را دارا بوده و در انواع رنگ‌‌ها قابل سفارش هستند.

مقاومت در برابر حرارت

پنجره‌‌های upvc غیرقابل اشتعال بوده و همچنین در مقابل حرارت مستقیم آتش مقاومت خوبی از خود نشان می‌‌دهند.

نحوه مختلف باز شدن

پنجره‌‌های قدیمی غالباً به یک شکل و از کنار باز می‌‌شدند. اما در پنجره‌های دوجداره، نحوه باز شدن بنا به نوع سفارش و نیاز افراد تفاوت دارد. انواع دوحالته بازشو نیز برای برخی از این مدل پنجره‌‌ها وجود دارد.

مدل‌‌های الکترونیکی

با استفاده از گونه‌‌های هوشمند پنجره دوجداره می‌‌توان میزان روشنایی ورودی به اتاق را کنترل کرد و از باز بودن پنجره، افزایش یا کاهش بیش‌ازحد دما و … اطلاع یافت.

موارد دیگری همچون وزن کم، مقاومت در برابر رطوبت و گردوغبار، قابل بازیافت بودن، نصب سریع و نظافت راحت از دیگر عوامل مؤثر جهت تعویض پنجره‌‌های قدیمی با انواع upvc به شمار می‌‌روند.