سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت درب رنگی همراه توری مخصوص هتل بیمارستان

شنبه 98/2/14
11:50 صبح
بهرام پروهان

قیمت درب رنگی همراه توری مخصوص هتل بیمارستان : درب دوجداره upvc از ماده سخت و محکم یو پی وی سی ساخته شده است که سبب می شود تا شکل چند محفظه ایی آن باعث شود تا در مقابل اتلاف گرما و سرما و تعریق مقاوم تر باشد.درب دوجداره upvc زمانیکه در برابر گرما و سرمای خیلی زیاد قرار می گیرد تغییر شکل نمی دهد. هسته فلزی آن تضمین می کند که درب دوجداره upvc فرم و پایداری خود را حفظ می کند. هین ویژگی ها باعث میشود استفاده از درب دو جداره برای مکان هایی مثل بیمارستان ها و هتل ها گزینه مناسبی باشد. 

درب دوجداره

 

ادامه مطلب...

قیمت پنجره ویستابست یو پی وی سی عایق

پنج شنبه 98/2/12
3:13 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره ویستابست یو پی وی سی عایق : پنجره upvc  ویستابست یکی از مجریان ساخت پروفیل پنجره دوجداره می باشد که دارای شمار بسیار زیادی از تقاضا می باشد. پنجره دوجداره ویستابست ساخته شده با این پروفیل در رنج های مختلفی از پروفیل می باشد پروفیل سه محفظه ای و پنج محفظه های و همچنین پروفیل کشویی از مهمترین پروفیل هایی می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های پنجره دوجداره ویستابست قیمت این نوع از پنجره دوجداره می باشد شما میتوانید قیمت پنجره یو پی وی سی ویستابست را از سایر برند های ارزانتر سفارش دهید .

قیمت پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره تبریز طرح دار رنگی

چهارشنبه 98/2/11
3:21 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره تبریز طرح دار رنگی : کارخانه‌های تولیدکننده‌ی پنجره‌های دوجداره‌ upvc   هم‌سو با افزایش قیمت متریال‌های درگیر در این صنعت و نوسانات ارز  قیمت‌ها را افزایش داده‌اند. قیمت‌های فعلی پنجره ماندگار در حال حاضر با اعمال هزینه‌های اجرتی و کارگری قبلی است و تا زمانی که اجرت کارگران بیشتر نشود، قیمت‌ها نیز افزایش نخواهد داشت. انواع شیشه های جورجین بارشیشه های تزیینی و دکوراتیو پنجره های دوجداره نقش تاثیرگذاری در زیبایی ساختمان های ویلایی، معماری های خاص و ساختمان های بلند مرتبه دارد و شامل تنوع متریالی و ظاهری است. 

پنجره دوجداره طرح دار

ادامه مطلب...

محاسبه آنلاین قیمت درب دو جداره upvc

سه شنبه 98/2/10
10:42 صبح
بهرام پروهان

محاسبه آنلاین قیمت درب دو جداره upvc : با توجه به تعداد بسیار تولید کننده انواع درب دو جداره یو پی وی سی از اینرو استعلام قیمت درب دوجداره upvc  در بین تولید کنندگان متفاوت می باشد.  در این مقاله سعی شده است تا به بررسی دلیل اختلاف قیمت درب دوجداره upvcدر بین تولید کنندگان و نمایندگان ، پرداخته شود. استعلام قیمت درب دوجدارهیو پی وی سی با ابعاد فرضی می باشد.جهت برآورد دقیق پروژه خود می توانید با مشاور تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان پنجره ماندگار اطلاعات و قیمت درب و پنجره دوجداره را در اختیار شما قرار دهند. 

درب دوجداره upvc

ادامه مطلب...

پنجره upvc تبریز مخصوص آب و هوای سرد

دوشنبه 98/2/9
4:24 عصر
بهرام پروهان

پنجره upvc تبریز مخصوص آب و هوای سرد : تعویض  پنجره های آهنی  و قدیمی به  پنجره دوجداره     یو پی وی سی امروزه با شدت بالایی نسبت به زمان های قبل صورت می گیرد چرا که تعویض  پنجره معمولی به دوجداره دارای مزیت های می باشد که هر فرد با یک مدت زمان اندک استفاده از این نوع از  پنجره ها به مزیت های آن دست خواهد یافت مهمترین مزیت های  تعویض  پنجره معمولی به  پنجره  upvc دوجداره را در ادامه مطلب گفته میشود. انواع پنجره upvc بسیار متنوع تر از پنجره معمولی و قدیمی می باشد همچنین تنوع رنگی  و طرح در  پنجره دوجداره بیشتر می باشد دارای عمر بالاتری می باشدعایق صوتی و حرارتی می باشند .

پنجره upvc

ادامه مطلب...