سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

ارزان ترین پنجره لولایی سرتاسری دوجداره مدرن در کرج

سه شنبه 101/4/14
1:54 عصر
بهرام پروهان

ارزان ترین پنجره لولایی سرتاسری دوجداره مدرن در کرج:پنجره‌های کشویی آلومینیومی، عملکردی شبیه به پنجره‌های دولنگه دارند، با این تفاوت که به جای حرکت عمودی، به صورت افقی حرکت می‌کنند. نصب و تغییر این نوع پنجره‌ها در هر نوع ساختمانی قابل اجرا است.


ادامه مطلب...

قیمت پنجره سرتاسری دوجداره پذیرایی در کرج

سه شنبه 101/4/14
1:39 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره سرتاسری دوجداره پذیرایی در کرج :پنجره های سرتاسری پذیرایی همان پنجره های بزرگی هستند که در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه میشوند.از این نوع پنجره در مکان های مختلف استفاده میکنند وکارایی بالایی دارد.پنجره های سرتاسری در خانه هم همین پنجره های بزرگ هستند که سراسر بخش مورد نظر را پوشش میدهند.

ادامه مطلب...

پنجره عایق دوجداره مناسب مناطق گرم و خشک

دوشنبه 101/4/13
2:31 عصر
بهرام پروهان

پنجره عایق دوجداره مناسب مناطق گرم و خشک :در اقلیم های گرم و خشک میزان تعرق و تبخیر آب های سطحی و زیر زمینی بیش از بارش ها می باشد. از اینرو نیاز آبی محیط از طریق بارندگی تأمین نمی گردد.  با توجه به گرمای شدید در این مناطق بهتر است از پنجره های کوچک سایز استفاد کرد و در جلوی آنها سایه بان هایی نصب گردد.

ادامه مطلب...

جدیدترین درب سفید طرح چوب عایق اتاق خواب

دوشنبه 101/4/13
10:57 صبح
بهرام پروهان

جدیدترین درب سفید طرح چوب عایق اتاق خواب:جدیدترین مدل درب اتاق خواب سفید درب‌های داخلی ساختمان بخش مهم هر خانه هستند که تأثیر زیادی بر زیبایی دکوراسیون داخلی خانه دارند. به همین دلیل در هنگام خرید باید به موارد مختلفی توجه شود. علاوه بر زیبایی ، تناسب با دکوراسیون خانه ، کیفیت و قیمت درب‌های چوبی در انتخاب شما تأثیر گذار خواهند بود.

ادامه مطلب...

قیمت پنجره تاشو دوجداره بلند عمودی مدرن

یکشنبه 101/4/12
5:17 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره تاشو دوجداره بلند عمودی مدرن:شیشه تاشو یا همان بالکن شیشه ای یا سیستم بالکنی ، در واقع سیستم اتوماتیکی است که اطراف بالکن با شیشه سکوریت نصب می شود و مانع از ورود گرد و غبار شده و نمای زیبا به منزل می دهد

ادامه مطلب...