سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

ارزان ترین پنجره لولایی سرتاسری دوجداره مدرن در کرج

سه شنبه 101/4/14
1:54 عصر
بهرام پروهان

ارزان ترین پنجره لولایی سرتاسری دوجداره مدرن در کرج:پنجره‌های کشویی آلومینیومی، عملکردی شبیه به پنجره‌های دولنگه دارند، با این تفاوت که به جای حرکت عمودی، به صورت افقی حرکت می‌کنند. نصب و تغییر این نوع پنجره‌ها در هر نوع ساختمانی قابل اجرا است.


ارزان ترین پنجره لولایی سرتاسری دوجداره مدرن در کرج

قاب دور پنجره لولایی سرتاسری دوجداره نیز از دو نوع با سطح مقطع متفاوت تشکیل شده است که شامل پنجره تک ریل کشویی و پنجره جفت ریل کشویی می‌باشد. سطح مقطع پروفیل پنجره، روی انتخاب فریم انتظار و مقدار طاقچه لبه پنجره تاثیر زیادی دارد

تفاوت‌ها در پنجره‌های کشویی یو پی وی سی تک ریل و دوریل نیز شامل این موارد است: عایق بندی در پنجره‌های تک ریل بهتر از پنجره های کشویی دوریل است. در پنجره ‌های دو ریل قابلیت حرکت هر دو لنگه بازشو وجود دارد، اما این امکان در پنجره‌های تک ریل وجود ندارد. قیمت پنجره کشویی تک ریل بیشتر از قیمت پنجره کشویی یو پی وی سی دوریل است. همچنین عرض سطح مقطع پنجره‌های تک ریل بزرگ‌تر از نمونه‌های دوریل می باشد.

پنجره یو پی وی سی کشویی از عایق‌بندی کمتری نسب به سایر انواع پنجره‌های دوجداره برخوردار است. دلیل این موضوع آن است، که این پنجره ها حالت ریلی دارند و منافذ موجود در بین غلطک‌ها و حالت های بازشوی آن‌ها بیشتر است. با این وجود استفاده از این نوع پنجره‌های دوجداره به جای پنجره های قدیمی آهنی، چوبی یا آلومینیومی به دلیل داشتن عایق‌بندی بیشتر، مناسب‌تر است.

برای نصب درب و پنجره‌های دوجداره کشویی، ورودی تراس به اتاق خواب‌ها، ورودی تراس یا حیاط به آشپزخانه، ورودی حیاط به پذیرایی، ورودی ساختمان به سمت استخر و سایر مکان‌های اینچنینی مناسب است.

در آشپزخانه‌ها نیز استفاده از پنجره‌های کشویی به دلیل آسان بودن نحوه باز و بسته کردن‌شان، بسیار کاربردی است. اگر در بالای سینک ظرفشویی یا کابینت‌ها پنجره‌ای قرار داشته باشد، بهترین نوع پنجره برای این مکان، مدل کشویی است، زیرا این پنجره‌ها در هنگام باز و بسته شدن فضای اضافی اشغال نمی‌کنند.