سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره upvc ثابت

پنج شنبه 96/8/4
11:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره upvc ثابت ارزانتر از پنجره های دیگر ولی پر کاربرد ترین و مناسب ترین در نوع پنجره های دوجداره می باشد.این پنجره ها در کاهش آلودگی صوتی تاثیر بسزایی دارند و بهترین میزان دید را بدون مزاحمت فریم برای شما عزیزان ایجاد می کنند.

پنجره دوجداره کشویی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک در نمایندگی

پنج شنبه 96/8/4
7:0 صبح
بهرام پروهان

پنجره های دوجداره یو پی وی سی وین تک عایق بسیار مناسبی در برابر رطوبت , وزش باد شدید و حرارت می باشند. برای خرید پنجره ها ما به شما مشتریان عزیز نمایندگی ها را بدلیل آنکه قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک در نمایندگی ها بسیار مناسب تر از کارگاه ها می باشد را پیشنهاد می کنیم .

پنجره دوجداره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت محصولات در و پنجره دوجداره upvc

چهارشنبه 96/8/3
10:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت محصولات در و پنجره دوجداره  upvcبا توجه به مدل بازشو, ابعاد پنجره, رنگ و از همه مهم تر جنس پروفیل یو پی وی سی متغیر است . از آنجا که پروفیل یو پی وی سی بیشترین حجم یک پنجره را تشکیل می دهد در نتیجه باید هنگام خرید توجه ویژه ای به آن داشت تا درب و پنجره دوجداره upvc از کیفیت لازم برخوردار باشد.

طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی آلمانی وکا

سه شنبه 96/8/2
11:29 صبح
بهرام پروهان

یکی از محصولات پنجره دوجداره یو پی وی سی آلمانی وکا پنجره سایبانی می باشد که بیشترین کاربرد آن در مکان های کوچک می باشد.بازشو این پنجره علاوه بر اینکه فضای کمی را اشغال می کند دارای تهویه مناسبی هم می باشد. قابل ذکر است قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی آلمانی وکا بدلیل متنوع بودن آن متفاوت می باشد.

ادامه مطلب...

قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی

دوشنبه 96/8/1
11:39 صبح
بهرام پروهان

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی بصورت تک حالته و دو حاته ساخته و تولید می شوند.این مدل از پنجره ها را بیشتر در آپارتمان ها و ساختمان های اداری به کار می برند. قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی به دلیل متنوع بودن آن متفاوت می باشد.

ادامه مطلب...