سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک در نمایندگی

پنج شنبه 96/8/4
7:0 صبح
بهرام پروهان

پنجره های دوجداره یو پی وی سی وین تک عایق بسیار مناسبی در برابر رطوبت , وزش باد شدید و حرارت می باشند. برای خرید پنجره ها ما به شما مشتریان عزیز نمایندگی ها را بدلیل آنکه قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک در نمایندگی ها بسیار مناسب تر از کارگاه ها می باشد را پیشنهاد می کنیم .

پنجره دوجداره یو پی وی سی

وین تک با بهره گیری از بهترین مواد اولیه که قبل از ارائه به خطوط تولید در آزمایشگاه مورد تست های کیفی قرار می گیرد و با تلفیق مدیریت هدفمند و تکنولوژی برتر در تولید، مفتخر به دریافت بیش از 13 استاندارد و و گواهینامه فنی معتبر شده است که از جمله آنها می توان به استانداردهای ift ROSENHEIM، RAL و گواهینامه های ایزو 9001 و ایزو 14001 اشاره کرد. درب و پنجره های UPVC در نمایندگی پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک عایق حرارتی هستند. متریال استفاده شده در نمایندگی پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک می تواند در شرایط سخت جوی مانند رطوبت بالا، آب و هوای خشک و گرم، دمای زیر صفر و یا حرارت بسیار بالا ظاهر خود را حفظ نماید. مطابق قوانین اتحادیه اروپا تا سال 2015 تمامی تولیدات و محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله پنجره دوجداره وین تک بایستی قابل بازیافت بوده و آلودگی زیست محیطی نداشته باشند. https://upvc.pro/ محصولات نمایندگی پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک به هیچ عنوان تغییر رنگ نداده و نیاز هم به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری بصورت سفید, لمینیت و یا رنگی تولید می شود. محصولات نمایندگی پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی دوره ای ندارد . سبکی ، تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع ، این درب پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند. قابلیت چرخش پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی بوسیله چرخش دستگیره ، امکان استفاده راحت و متناسب با هر فضا را در این پنجره ها فراهم می سازد .

شرکت پنجره وین تک

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک در نمایندگی
در این راستا تمامی کارخانجات وین تک WINTECH و نمایندگی پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک در جهان نیز مطابق با بسیاری از تولیدکنندگان پروفیلهای UPVC در اروپا بخصوص کشور آلمان و با استقرار تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، از سال 2008 و قبل از اتمام زمان بندی معین شده اتحادیه کشورهای اروپایی، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی های پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند. https://upvc.pro/ در کارخانه وین تک WINTECH ایران تمامی زهوارهای درزبندی که عمدتا بر روی پروفیلهای UPVC وین تک عرضه می شود مطابق با آخرین قوانین حفظ محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده و از نوع T.P.V بوده که این نوع مواد کوچکترین ضرری به محیط زیست و زندگی انسان وارد ننموده و 100% قابل بازیافت میباشد.
در کارخانه نمایندگی پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک و ایران نیز مطابق با سایر کارخانجات این گروه از ابتدای شروع فعالیت و باتوجه به اهمیت موضوع حفظ محیط زیست برای نسل های آینده و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی، از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک در ترکیب مواد پلیمری و تولید انواع پروفیل های UPVC استفاده می گردد.

یو پی وی سی

پروفیلهای تولید شده در گروه کارخانجات WINTECH شامل پروفیلهای UPVC تولید شده در کارخانه ایران و کارخانجات خارج از کشور ایران می باشد و تمامی محصولات تولیدی در این کارخانجات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، مستقر در کارخانه مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد و جهت کنترل و حفظ کیفیت برند WINTECH در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشورها نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.
کارخانه نمایندگی پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک
پروفیلهای تولید شده در کارخانه ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی گردیده و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیلها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ گردیده است. https://upvc.pro/مصرف پروفیلهای UPVC تولید شده در نمایندگی پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک جهت پروژه های ساختمانی موجود در این کشور بهینه تر بوده و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری خواهد.