سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت دستگیره پنجره دو جداره upvc

پنج شنبه 96/5/12
8:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت دستگیره پنجره دو جداره upvc با توجه به طول عمر زیاد و جنس مرغوبی که دارند مناسب است. البته باید دقت کرد شفت چهار پهلوی دستگیره پنجره دوجداره از آلیاژ مرغوب ساخته شده باشد درغیر اینصورت فشار زیاد باعث هرز شدن دستگیره پنجره دوجداره میگردد.

مهمترین قطعه از یراق آلات دستگیره پنجره دوجداره همان اسپانیولت است و عدم استفاده از آلیاژ مناسب و استاندارد در ساخت آن موجب از کار افتادن چرخ دنده ها و افزایش فشار بر روی دستگیره پنجره دوجداره ها و همینطور باعث عدم حرکت فنر اسپانیولت و در نتیجه باعث از کار افتادن یراق پنجره دوجداره میگردد. در بازار دو نوع اسپانیولت موجود است که یکی آلمانی و دیگری ترک است که نوع آلمانی آن به دلیل دو زبانه بودن و شکل قارچی غلطک ها از امنیت بیشتری نسبت به نوع ترک آن برخوردار می باشد. طراحی زبانه در هر دو مدل کوتاه و بلند باید طوری باشد که در موقع باز و بسته شدن پنجره دوجداره زبانه در جای خود قرار گیرد و از فشار به روی لولاها و یراق و دستگیره پنجره دوجداره جلوگیری کند.  بهترین نوع سیلندر از جنس برنج همراه با روکش آلومینیوم تهیه می گردد. نوع سیلندر مصرفی بستگی به سایز و آکس و نوع پروفیل پنجره دارد. باید توجه کرد که برای امنیت بیشتر در هنگام خارج کردن کلید از سیلندر قسمت اهرم مرکزی سیلندر باید از مرکز خارج گردد که در هنگام سرقت و در موقعی که دستگیره پنجره دوجداره قفل است سیلندر خارج نشود. لولای 100 میلیمتری که باید تحمل وزن پنجره دوجداره یو پی وی سی را داشته باشد و حداقل باید 110 گرم وزن داشته باشد که دچار شکست نشود.
نکت مهم در انتخاب یک دستگیره پنجره دوجداره خوب ( عوامل تاثیر گذار بر قیمت پنجره دوجداره upvc )
1- نکته مهمی که در قیمت دستگیره پنجره دو جداره upvc باید به آن توجه کرد بلند بودن اهرم دستگیره پنجره دوجداره پنجره دوجداره یو پی وی سی است که باعث وارد آمدن فشار کمتر به دستگیره پنجره دوجداره و اسپانیولت شده و باز و بسته کردن پنجره را آسان می کند. استفاده از دستگیره پنجره دوجداره با اهرم توپر موجب کارکرد بهتر آن می گردد.
2- صفحه اصلی دستگیره پنجره دوجداره که اگر دارای ضخامت غیر استاندارد و از جنس نا مرغوب باشد باعث شکست دستگیره پنجره دوجداره و یراق می گردد.
3- نقطه اتصال اهرم دستگیره پنجره دوجداره به صفحه اصلی که توسط ماشین آلات انجام میگردد که باعث حرکت بهتر دستگیره پنجره دوجداره می شود.

پنجره عایق

4- شفت چهار پهلوی دستگیره پنجره دوجداره که اگر از آلیاژ مرغوب ساخته نشده باشد در هنگام فشار زیاد باعث هرز شدن دستگیره پنجره دوجداره میگردد.
5- فنر پنجره که باید از جنس مرغوب باشد تا در 90 درجه عملکرد اهرم تغییر نکند.
6- زهوارهای جای پیچ دستگیره پنجره دوجداره دوجداره که باید از مقاومت کافی بر خوردار باشد که دچار شکستگی نشود و برای پنهان ماندن جای پیچ پس از نصب باید روکش پلاستیکی مخصوصی روی آن قرار داد.
مزایای پنجره دو جداره upvc
کارائی و تنوع شکل و رنگ:تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع ، پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند . قابلیت چرخش پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی به وسیله چرخش دستگیره ، امکان استفاده راحت برای تهویه ی هوا یا باز و بسته کردن پنجره ها را فراهم می سازد .
اقتصادی:پنجره یو پی وی سی نیاز به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری به صورت سفید و یا رنگی تولید می شود.  درب و پنجره یو پی وی سی به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی های دوره ای ندارد .
بهداشتی و مقاوم :بنا به خواص ماده یو پی وی سی ،  درب و پنجره یو پی وی سی مقاومت بسیار خوبی در مقابل شرایط مختلف جوی، رطوبت حرارت و سرما از خود نشان می دهند . بخصوص در محیط های اسیدی و بازی دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شوند . علاوه بر آن رشد باکتری ها در ماده پی وی سی بسیار محدود بوده و در مجموع این خواص استفاده از  درب و پنجره یو پی وی سی در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها را برجسته می سازد .
عایق صوتی :شیشه های چند جداره ، نوع گاز مصنوعی بین جدار شیشه ها ، استفاده از درزگیر های لاستیکی مناسب و همچنین فضای پروفیل های یو پی وی سی ،موجب شده این پنجره ها نسبت به پنجره های فلزی سبکتر بوده ، در عین حال عایق خوبی در مقابل صوت می باشند و مقاومت کافی در برابر باد و طوفان و لرزش در هنگام وزش باد از خود بروز دهند .