سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت تعویض درب و پنجره دوجداره

سه شنبه 96/4/20
12:26 عصر
بهرام پروهان

برای اطلاع از قیمت تعویض درب و پنجره دوجداره تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا با حضور در محل سکونت یا اداره شما و مشاوره رایگان اطلاعات لازم را به شما مشتریان گرامی بدهیم.امتیاز مهمی که این شرکت نسبت به رقبای خود در طی سالیان دراز کسب کرده، بی شک در تضمین تعویض درب و پنجره اهنی و الومینیومی بدون تخریب و حتی کوچکترین خرابی است.

پنجره دوجداره

 در روند انجام کار اگر ساختمان در حال نوسازی و تعمیر باشد پیشنهاد ویژه ما استفاده از خدمات تعویض درب و پنجره اهنی و الومینیومی با پنجره های دوجداره  UPVC است وبهتر است که فریم آهنی قدیمی از داخل دیوار خارج شده و پنجره استاندارد ساختمانی نصب گردد تا از فواید بی نظیر درب و پنجره دوجداره برخوردار شده و از زندگی ماشینی دوری کنید.
اما اگر منزل شما نیاز به تعمیر ندارد و انجام بنایی از وقت و حوصله شما دور است، پیشنهاد ما انجام کار تعویض بدون خرابی و بنایی است تا هزینه اضافی برای خانواده ها به بار نیاورد. برای تعویض درب و پنجره اهنی و الومینیومی تنها کافی است فریم های درب و پنجره های قدیمی در چارچوب خود باقی بماند و تمام اجزای داخلی ان ها جدا شود تا درب و پنجره یو پی وی سی بنا بر سلیقه شما و مشاوره کارشناسان شرکت پنجره ماندگار برای پوشاندن فریم قبلی ساخته شده و به وسیله تعمیرکاران متخصص ما تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره دوجداره بدون تخریب به بهترین نحو صورت گیرد.

تعویض پنجره

قیمت تعویض درب و پنجره دوجداره و استفاده از پروفیل های بازسازی در پنجره های آهنی و قدیمی نیاز به تخریب نداشته و به راحتی روی فرم پنجره آهنی و یا الومینیومی سوار شده و نمای پنجره را تحت پوشش قرار می دهد و هم چنین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی به راحتی عایق شده و در زمان کوتاه و سهولت عملیات نصب انجام می شود. در بیشتر موارد در تعویض پنجره قدیمی از پروفیل با لبه ال شکل استفاده میشود که خود علاوه بر عایق بودن بیشتر ، فریم پنجره قبلی (قدیمی) را نیز تحت پوشش قرار میدهد و باعث زیبایی و عدم دیده شدن پنجره های قبلی میشود.
مزایای و قیمت تعویض درب و پنجره دوجداره
جلوگیری از هدر رفت گرما و سرما
زیبایی و تنوع در رنگ
عایق صوتی
کاهش هزینه های اقتصادی و انرژی