سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی در کرج

یکشنبه 96/4/18
12:20 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره و درب یو پی یو سی در شهر های مختلف کشور از جمله کرج به فروش می رسند. اولین قدم در تعیین قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی در کرج ، طراحی درب و پنجره های دوجداره است که بهتر است در انتخاب طرح قاب ها و بازشوها دقت بیشتری کرد، چرا که پنجره های یو پی وی سی در قابهای ثابت و متحرک ( بازشوها) دارای قیمت متفاوتی هستند.

پنجره دوجداره

نحوه تعیین قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی در کرج بر خلاف پنجره های آهنی و آلومینیوم متفاوت است. نحوه صدور قیمت درب و پنجره دوجداره یو‌ پی‌ وی‌ سی به صورت متر مربع یا کیلوگرم محاسبه می‌شدند; تفاوت دارد و به میزان پروفیل مصرفی بر حسب متر طول تعیین قیمت می‌شوند. پروفیل UPVC که شامل پروفیل چارچوب یا قاب پنجره (Frame) , پروفیل وسط (Mullion) , پروفیل لنگه یا بازشو (Sash) و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به طراحی خاص درب یا پنجره دوجداره و بر اساس متر طول مصرفی محاسبه و در قیمت نهایی لحاظ می گردد. با دقت در طراحی و در نظر گرفتن کاربرد هر پنجره از صرف هزینه های اضافی در قاب هایی که ما نیاز به بازشوی آنها نداریم، جلوگیری کرد و همچنین نمایی استاندارد و صحیح به پنجره ها بخشید.
گالوانیزه مصرفی در داخل پروفیل و همچنین زهوار و لاستیک های آب بندی شیشه و لنگه های بازشو که معمولا بر روی قیمت متر طول پروفیل محاسبه می گردد و محاسبه جداگانه آنها غیر عادی است. شیشه مصرفی درب و پنجره که بر حسب متر مربع محاسبه می گردد و می تواند با ضخامت های مختلف و همچنین تک جداره یا دو جداره، ساده، مات، رفلکس، رنگی، سکوریت، لمینت، خم و… باشد.
 قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی در کرج : یراق آلات مصرفی در ساخت درب و پنجره دو جداره که شامل لولا , قفل , دستگیره , اسپانیولت و … می باشند که یک دست یراق را تشکیل می دهند و بصورت تعداد مورد مصرف در محاسبه قیمت وارد می شود. چسب سیلیکون و ماستیک مصرفی برای درز بندی و آب بندی درب و پنجره دوجداره در هنگام نصب که معمولا برای هر پنجره در ابعاد استاندارد یک عدد محاسبه می شود.
علاوه بر موارد فوق هزینه نصب درب و پنجره دو جداره که معمولا 10 درصد قیمت موارد فوق می باشد و بسته به شرایط و محل نصب قابل افزایش است. در پنجره های تعویضی معمولا 10 درصد نیز برای کندن و تخلیه پنجره های قبلی محاسبه می شود. همچنین کرایه حمل پنجره ها تا محل پروژه معمولا در محاسبه قیمت پنجره ها وارد نمی شود و این هزینه به عهده مشتری و خریدار می‌باشد.
این شرکت ارائه کننده انواع پنجره دوجداره مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی در طرح ها و مدل های متنوع می باشد. بخش فروش پنجره دو جداره UPVC آماده پاسخگویی و ارائه  قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی در کرج به شما عزیزان می باشد.