سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره فولکس واگنی

شنبه 96/2/2
12:56 عصر
بهرام پروهان

پنجره های دوجداره فولکس واگنی یا TILT & SLIDE جایگزین مناسبی برای پنجره های کشویی امروزه می باشد. این گروه از پنجره ها از لحاظ عایق بودن در برابر صدا و گرد و غبار و نیز اتلاف انرژی فوق العاده بوده و همچنین پروفیل upvc مورد استفاده در این پنجره ها از نوع معمولی می باشد، اما یراق آلات مورد استفاده ی آن نسبت به انواع دیگر درب و پنجره گران تر می باشد در نتیجه قیمت پنجره فولکس واگنی نسبت به بقیه پنجره ها بالاتر است.عملکرد این پنجره دقیقا مشابه درب خودروهای ون است. یکی از مزیت های بازشوی فولکس واگنی این است که پنجره نسبت به مدل کشویی دارای فیتینگ بیشتری است و این قابلیت به این دلیل است که پنجره از چهارچوب خود کاملا جدا شده و بعد در ریل جانبی بروی لت ثابت قرار میگیرد. پنجره یا دربی که با این مکانیزم ساخته می شود بصورت کشویی باز می شود با این تفاوت که ریل بازشو در “پنجره کشویی” در یک ردیف با لنگه ثابت نیست و بنابراین پس از بسته شدن پنجره عایق بندی کامل بوجود نمی آید ، اما در این پنجره (فولکس واگنی) لنگه بازشو با لنگه ثابت در یک عرض قرار دارد و زمان باز شده یک ردیف به جلو می آید و عملا هنگام بسته شدن عایق بندی کامل است.
لنگه بازشوی درب یا پنجره این سیستم به روش کلنگی یا همان Tilt نیز باز می شود و می تواند تهویه مطبوع را برای خانه بوجود بیاورد. امروزه این نوع پنجره جایگزین پنجره های کشویی عادی می شود اما به دلیل مکانیزم پیچیده طراحی پنجره ، قیمت تمام شده پنجره در مقایسه با پنجره کشویی بالاتر است .
مزایای آن عبارت است از:
الف-باز شدن (سش)باز شو تا زاویه 45 درجه
ب-هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود
ج-دارای سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی
لازم به ذکر است که تقریبا اکثر یراق آلات درب و پنجره دو جداره upvc سابقا در سایر متریال های مجره نیز استفاده میشده و مختص به پنجره یو پی وی سی نمی باشد ولی باید دقت داشت تا یراق آلاتی را در پنجره یو پی وی سی استفاده کرد که اختصاصا برای یو پی وی سی تولید شده اند این مطلب بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که اغلب یراق آلات برای پنجره یو پی وی سی بصورت اختصاصی تولید شده اند و استفاده از یراق آلاتی که برای درب و پنجره ی دوجداره و پی وی سی نمی باشد از کیفیت کار بسیار می کاهد.