سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

نمایندگی فروش درب و پنجره دوجداره ویستابست در مازندران

شنبه 98/6/23
5:7 عصر
بهرام پروهان

نمایندگی فروش درب و پنجره دوجداره ویستابست در مازندران : در دنیای مدرن امروز شرکت ها و کمپانی های نوپا و جدیدی  هستند که به سرعت رشد می کنند و فقط بعد از گذشت چند سال از فعالیت خود به عنوان یکی از برترین برندهای منطقه ای شناخته می شوند. از جمله مثال های بارز این نمونه می توان به شرکت ویستابست اشاره کرد. این شرکت در سال 1382 به ثبت رسید و فعالیت خود را از سال 1386 در زمینه تولید پروفیل در و پنجره یو پی وی سی آغاز کرده است.

ویستابست

نمایندگی فروش درب و پنجره دوجداره ویستابست در مازندران

نکته قابل توجه آنکه تنها پس از گذشت 3 سال از شروع فعالیت خود توانست به یکی از بزرگترین سازندگان پروفیل یو پی وی سی در ایران شناخته شود. امروزه این برند معتبرایرانی به عنوان بهترین پروفیل یو پی وی سی صادراتی در سراسر ایران و خاورمیانه شناخته می شود که از نظر کیفیت مواد اولیه، کارایی و استحکام پروفیل در شرایط آب و هوایی متنوع بهترین بازده را از خود نشان داده است.

کارخانه و تکنولوژی

مهم ترین و حرفه ترین فعالیت ویستابست ساخت پروفیل یو پی وی سی است که این کمپانی با داشتن 13 خط تولید و نمیاندگان فعال در سراسر کشور توانسته به خوبی از پس این وظیفه بر بیاید. با به کار گیری از مواد اولیه اروپایی و همچنین پیشرفته ترین ماشین آلات آلمانی و اتریشی، کارخانه ویستابست توانسته سهم قابل توجه ای از نیاز بازار ایران را برطرف کند.

ویستابست پس از سه سال تحقیق و آماده سازی های سخت افزاری در اوایل سال 1385، با خرید ماشین آلات تولیدی از دوکمپانی بزرگ و معتبر دنیا به نام “کراس مافای آلمان و “گراینر” اتریش فعالیت خود را در زمینه ساخت پروفیل در و پنجره upvc شروع کرد که به عنوان یکی از اولین سازندگان صنعت پلیمر در ساخت درو پنجره شناخته می شود که نخستین  دارنده استاندارد بین المللی “رال آلمان” در سطح کشور است.

در و پنجره

این برند معتبر درسال 1386 با ظرفیت 10000 تن موفق به ساخت پروفیل های 3 محفظه سری 60 میلی متر با استاندارد رال آلمان (RAL GZ716) و BSEN 12608 اتحادیه اروپا به عنوان معتبرترین گواهینامه های جهانی شد. و نیز ویستابست در جهت سازگاری با محیط زیست و بهینه سازی بیشتر مصرف انرژی اقدام به ساخت پروفیل های 70 میلی متر 5 محفظه در 14 قالب، 4 پروفیل در سری کشویی و 25 پروفیل در سری 60 میلی متری با امکان به کار گیری از شیشه های تک جداره و چند جداره به مرحله ساخت رساند.

چرا ویستابست؟

  • مواد اولیه با کیفیت
  • تولید در کلاس A استاندارد
  • کنترل کیفیت مداوم
  • تنوع در قاب ها و سبد محصول
  • تکنولوژی روز دنیا
  • نیروی انسانی مجرب
  • ضمانت نامه و بیمه نامه محصول
  • انبارش بالا، سرعت در ارسال
  • ضمانت و گارانتی

با بررسی های آب و هوایی انجام شده به وسیله ویستابست، پروفیل های تولیدی این کارخانه کاملا با شرایط آب و هوایی ایران سازگار است. مهم تر آنکه محصولات ویستابست قابلیت تطبیق با بالاترین مقدار اشعه UV در ایران را داراست و هیچگونه تغییر رنگی پیدا نخواهد کرد.

همه ی پروفیل های تولیدی شرکت ویستابست دارای کارت گارانتی 10 ساله در برابر تغییر رنگ و شکستگی می باشند. این گارانتی تنها در صورتی اعتبار دارد که محصول از نمایندگی رسمی ویستابست خریداری شده باشد، پاردیک وین نماینده معتبر شرکت ویستابست در اصفهان است که همه تولیدات خود را گارانتی می کند.