سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

لیست قیمت پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک

یکشنبه 98/6/10
2:29 عصر
بهرام پروهان

لیست قیمت پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک: شرکت پنجره ماندگار قصد دارد در این نوشته به موضوع لیست قیمت پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره 09127298086 تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است.

درب و پنجره یو پی وی سی

لیست قیمت پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک

گارانتی و ضمانت نامه پنجره دوجداره وین تک: همه محصولات بدون روکش پروفیل وین تک خریداری شده از نمایندگی رسمی وین تک در تهران و سایر استان ها در مقابل تغییر رنگ پروفیل، انحنا، تغییر شکل به مدت 10 سال ضمانت می شود. همچنین کلیه پروفیل یو پی وی سی وین تک  از تاریخ نصب درج شده در گارانتی تحت پوشش بیمه تضمین کیفیت محصول شرکت سهامی بیمه ایران می باشد.

نمایندگی وین تک شرق در کرج مشتریان عزیز می توانند در صورت بروز خسارت با به همراه داشتن برگه ضمانت نامه به انضمام فاکتور خـرید محصولات ارائه شده از نمایندگی وین تک به واحــد خسارت شـرکت سهامـی بیـمه ایـران شهر یا شهرستان مربوطه جهت رسیدگی و دریافت خسارت پنجره دوجداره مراجعه فرمایید.

درب و پنجره

خدمات پس از فروش نمایندگی رسمی وین تک کرج:

برای ضمانت بیشتر کالا و خدمات ارائه شده پنجره وین تک، کلیه پروفیل یو پی وی سی و محصولات این شرکت شامل 10 سال خدمات پس از فروش می شود. این خدمات شامل رگلاژ و تعویض کلیه محصولات است که در کنار گارانتی و قیمت مناسب پنجره وین تک، نشان دهنده درجه کیفی محصولات ما می باشد.

پروفیلهای ساخته شده شامل پروفیلهای یو پی وی سی تولید شده در کارخانه ایران و کارخانجات خارج از کشور  می باشد و همه ی محصولات ساخته شده در این کارخانجات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون ساخته شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، مستقر در کارخانه مرکزی، به شکل مرتب کنترل و نظارت می شود و جهت کنترل و حفظ کیفیت برند وین تک در کلیه واحدهای ساخته شده در همه کشورها نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای ساخته شده به حالت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می شود. پروفیلهای ساخته شده در کارخانه ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی شده و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیلها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مستحکم این محصولات لحاظ شده است. مصرف پروفیلهای یو پی وی سی ساخته شده در کارخانه ایران جهت پروژه های ساختمانی موجود در این کشور بهینه تر بوده و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری خواهد داشت.