سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

پنجره دو جداره یو پی وی سی قیمت آنلاین

چهارشنبه 98/4/5
3:27 عصر
بهرام پروهان

پنجره دو جداره یو پی وی سی قیمت آنلاین: یکی از نکات مهم و قابل توجه درهنگام خرید هر پنجره های دوجداره قیمت آن می باشد. برای تعیین قیمت آنلاین پنجره یو پی وی سی باید یک سری فاکتورها را مد نظر قرار داد و با توجه به آن قیمت را تعیین نمود.ازعوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت پنجره دوجداره میتوان به جنس و نوع پروفیل بکار رفته,جنس و نوع یراق آلات,شیوه تولید پنجره دوجداره,عرض و ارتفاع پنجره,جنس و ضخامت شیشه بکار رفته در پنجره و تعداد بازشوهای ان اشاره کرد.

 قیمت پنجره دوجداره

 

پنجره دو جداره یو پی وی سی قیمت آنلاین

از آنجا که ماده اصلی تشکیل دهنده پنجره دوجداره ، پروفیل یو پی وی سی می باشد پس نوع پروفیل استفاده شده عامل بسیار مهمی در تعیین قیمت خواهد بود. در حال حاضر در ایران سه برند معروف در تولید پروفیل ویستابست ، هافمن ، وین تک می باشند. بکار بردن پروفیل خوب و با کیفیت یکی از عوامل مهم در تولید یک پنجره دوجداره مناسب می باشد. پروفیل های تولید شده توسط این سه برند معروف در دو مدل سری 60 و 70 تولید می شوند. هر چه سطح مقطع پروفیل بیشتر باشد، وزن پروفیل بیشتر خواهد شد و در نتیجه قیمت پنجره دوجداره نیز بیشتر خواهد شد. علاوه بر سطح مقطع سری پروفیل، تعداد حفره های پروفیل نیز متغیر می باشد.حفره همان محفظه هایی هستند که در راستای افقی پروفیل وجود دارند. معمولا پروفیل های سری 60 دارای 4 یا 3 حفره و سری 70 دارای 5 یا 4حفره هستند . 

پروفیل های یو پی وی سی را از نظر شکل و کاربرد آنها به 4 دسته تقسیم می شوند :

پروفیل فریم که از آن به عنوان چارچوب یا قاب دور پنجره استفاده می کنند.

پروفیل لنگه که به عنوان لنگه بازشو پنجره دو جداره می باشد.

پروفیل مولیون که به عنوان تقسیم کننده استفاده می شود.

پروفیل جانبی که به عنوان مکمل در تولید پنجره دوجداره کاربرد دارد.

نوع یراق آلات بکار رفته و تاثیر آن بر قیمت پنجره دوجداره

به ابزاری مانند لولا، دستگیره ، زاماک که در باز و بسته شدن پنجره دوجداره استفاده می شوند ، یراق آلات گفته می شود. دستگیره آشناترین یراق بکار رفته در پنجره دوجداره می باشد. وزن پنچره دو جداره توسط لولای آن حمل می شود. در بازار انواع لولا های تنظیمی، 75 و 100 وجود دارند.

پنجره یو پی وی سی 

جنس و ضخامت شیشه بکار رفته و تاثیر آن بر قیمت پنجره دوجداره

کاربرد و ابعاد شیشه دوجداره، نوع شیشه را مشخص خواهد کرد. شیشه در انواع لمینت، سکوریت، سندبلاست، شیشه هوشمند در بازار موجود می باشند. شیشه هوشمند و شیشه لمینت بدلیل کاربرد خاص و شرایط تولید آن دارای قیمت بسیار بالاتری نسبت به دیگر انواع شیشه می باشد. از آنجا که احتمال بروز خطای انسانی در تولید شیشه ، باعث کاهش کیفیت آن خواهد شد لذا بهتر است شیشه ها بصورت مکانیزه ساخته شوند. شیشه های دو جداره در رنگ های مختلف رفلکس برنز، رفلکس طلایی، نقره ای، سبز، آبی و … در در بازار موجود می باشند. معمولا شیشه های رفلکس از شیشه های ساده گران تر هستند. شیشه های رفلکس دوجداره از یک جداره ساده و یک جداره شیشه رفلکس تولید می شوند. شیشه های رفلکس مانع از ورود نور خورشید به فضای داخلی ساختمان می شوند و باعث تاریک شدن داخل ساختمان خواهند شد و هنگام شب نیز فضای داخل ساختمان قابل رویت خواهد بود. شیشه های ساده ، از دوجداره شیشه فلت ساده تولید می شوند.

پنجره دو جداره یو پی وی سی

عرض و ارتفاع پنجره دو جداره

همان طور که در بالا ذکر شد عرض و ارتفاع پنجره دوجداره یکی از عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت پنجره می باشد. ممکن است اندازه گیری قاب پنجره برای شما دشوار باشد با در نظر گرفتن چند نکته می توان به درستی این قاب را اندازه گیری نمود. توجه کنید که فریم پنجره را در عرض و ارتفاع از گچ تا گچ اندازه گیری نمایید. هم چنین توجه داشته باشید که برحسب میلی متر اندازه گیری ها را انجام دهید. نکته ای که حتما باید به آن توجه نمود نوع پنجره می باشد، به عنوان مثال برای فضایی در ابعاد 1*1 متر هم می توان پنجره ثابت و هم پنجره دو لنگه بکار برد که مسلما پنجره دو لنگه بخاطر مواد بیشتری که در آن بکار برده شده گرانتر خواهد بود.

نوع پنجره دوجداره

می توان پنجره دوجداره را از نظر رنگ و ظاهر به دو نوع رنگی و لمینت دسته بندی کرد. با قرار دادن روکش طرح چوبی بر روی پروفیل، پنجره دوجداره لمینت تولید می شود. پنجره دوجداره رنگی نیز با رنگ نمودن پروفیل تولید می شود. عامل اصلی برای تعیین قیمت پنجره دوجداره میزان پروفیل استفاده شده در آن می باشد و نوع پنجره خیلی تاثیرگذار نخواهد بود