سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

پنجره دو جداره قیمت روز با کیفیت ایرانی

سه شنبه 98/4/4
3:26 عصر
بهرام پروهان

پنجره دو جداره قیمت روز با کیفیت ایرانی: مجموعه پنجره ماندگار تولید کننده پنجره دو جداره با کیفیت ایرانی دو و سه جداره در ابتدا در سال 1391 شروع به ساخت پنجره دو جداره آلومینیومی کرده و در طول این سالها موازی با مقاطع نوین الومینیوم پیش رفته وپروژه های بسیاری را از خود به یادگار گذاشته است.و همسو با گسترش صنعت یو پی وی سی در ایران شروع به تولید و مونتاژ پنجره های چند جداره نموده است و همزمان ادامه داده است انچه باعث شد که این شرکت وارد بازار نما و درب وپنجره شود نیاز بازار امروز به این نسل پنجره هاست بنابراین با توجه به تجربیات ، وارد بازار الومینیوم شده وهمزمان با رشد صنعت پی وی سی همسو با این تکنولوژی پیش رفتیم و هم اکنون شاهد پروژه های زیادی در سطح کرج و ایران هستید.

پنجره دوجداره ایرانی

پنجره دو جداره قیمت روز با کیفیت ایرانی

قیمت های ذکر شده در مقالات موجود در اینترنت با ابعاد فرضی لحاظ شده است که قیمت های پایه در نظر گرفته شده با مرور زمان و نرخ ارز و نرخ تورم و…. ، دچار تغییراتی میشود.  جهت برآورد دقیق پروژه خود می توانید با کارشناسان گروه صنعتی پنجره ماندگار تماس حاصل نمایید، کارشناسان با توجه به وضعیت فنی و نیاز های مشتری ،محاسبات دقیق را انجام داده و با حضور در محل پروژه ضمن عرض توضیحات مورد نیاز، دقیق ترین پیش فاکتور مورد تایید کارفرما را تقدیم می نمایند.
قیمت پنجره upvc با کیفیت ایرانی را نمی توان بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشو های آن بطور دقیق محاسبه کرد چرا که قیمت پنجره دوجداره به میزان پروفیل مصرفی بر اساس متر طول و مقدار و نوع شیشه دو جداره بر اساس متر مریع و تعداد بازشوها و نوع و جنس یراق آلات آن بستگی دارد. برای  بررسی  و محاسبه قیمت انواع پنجره دو جداره با ابعاد گوناگون ، عوامل تاثیر گذار مختلفی وجود دارد.

پنجره دو جداره با کیفیت

پنجره دو جداره قیمت روز با کیفیت

در درجه اول ابعاد باید بر اساس میلیمتر عنوان شوند ، زیرا هر میلیمتر  روی طراحی  پنجره دوجداره تاثیر گذار خواهد بود.
نوع فریم پروفیل مصرفی که ممکن است بازسازی یا نوسازی باشد ، بایستی مشخص شود. زیرا فریم پروفیل مصرفی برای تعویض یک پنجره که قبلا از نوع آلومینیوم ،آهن و یا هر جنس دیگری بوده با فریم پروفیل مصرفی برای ساخت پنجره برای ساختمانی که در حال ساخت می باشد(نوساز)، متفاوت است که در اصطلاح پروفیل مصرفی که برای تعویض استفاده می شود را فریم بازسازی و فریم پروفیل نوع دوم را فریم نوسازی یا معمولی می گویند.
همچنین جنس پروفیل های مصرفی و یراق آلات مصرفی و نوع شیشه ها هم در تعیین قیمت پنجره دوجداره موثر است ، متاسفانه امروزه در بازار ، پروفیل هایی با کیفیت پایین و قیمت ارزان فراوان است ، که در دراز مدت ، پنجره های ساخته شده با این پروفیل ها دچار مشکلات عدیده ای میشود،و بازدهی بسیار پایینی خواهند داشت.
متاسفانه افراد سود جو و کم تجربه فقط فروش و سود کوتاه مدت را سرلوحه کار خئد قرار داده و مشکلات بعدی آن گریبان گیر مشتری می باشد.
گروه صنعتی پنجره ماندگار با نگاه بلند مدت و احترام به حقوق مشتری از سال 1380در ضمینه ساخت در و پنجره همواره همراه شما بوده ، و با جلب رضایت کارفرما و مشتریان عزیز و اعتماد شما دراین صنعت فعالیت نموده.
در حال حاضر افتخار داریم که تمامی تولیدات این واحد را با خدمات  مادام العمر تقدیم به شما نماییم.