سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره تبریز همراه کرکره زبرا

سه شنبه 98/3/28
5:19 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره تبریز همراه کرکره زبرا: پنجره های دوجداره یو پی وی سی با توجه به نیاز هر ساختمان شکل های باز شدن انها متفاوت است. کافی است که با مشاهده سایر مدل ها پنجره مورد نیاز خود را با توجه به دکوراسیئن منزل خود انتخاب کنید در ادامه برای شما عزیزان دو مدل از پنجره های معروف دوجداره را جمع اوری کرده ایم. با شناخته شدن این نوع پنجره ها به بازار توانستند جایگزین سایر پنجره ها ( پنجره چوبی، آهنی، آلمینیومی ) شده . امروزه در صنایع ساختمان این نوع پنجره یکی از پرکربردترین ها در نوع خود می باشد.

 

انواع پنجره upvc

قیمت پنجره دوجداره تبریز همراه کرکره زبرا

قیمت پنجره های دو جداره یو پی وی سی با توجه به نوع و کیفیت پروفیل ان و تعداد بازشو و مدل های آن متفاوت است. در ابتدا بهترین راه شناخت انواع مدل های این نوع از پنجره ها میباشد.

پنجره یو پی وی سی دو حالته فرانسوی

پنجره مدل فرانسوی دوجداره به گونه ای می باشد که دولنگه آن با هم باز می شود البته در موقع غیر ضروری میتوان یک لنگه را ثبات و از یک لنگه دیگر به عنوان بازشو استفاده نمود، و بدون پروفیل بازشو یا مولین (پروفیل که دولنگه را از هم جدا می کند )می باشد. خاصیت اصلی این نوع از پنجره ها این امکان را به شما می دهد که هم به صورت تک حالته و و دو حالته از آن استفاده کنید. 

مزیت 

 1- این پنجره به علت اینکه به خوبی تراش خورده باعث شده تا رتبه ++A در انرژی شده است

2- این سیستم به طوری طراحی شده که قابلیت باز شدن همزمان پنجره را دارد 

3- این نوع از پنجره این امکان را به شما می دهد سیستم های تک حالته و دوحالته را بر روی این بازشو اجرا کنید .

 

قیمت پنجره دوجداره

پنجره فولوکس واگن

در این نوع از پنجره فولکس واگن، یراق آلات خاصی مورد استفاده قرار می گیرد که در سه مدل وجود دارد : 1- مدل میکانیکی 2- مدل اتوماتیک 3- مدل فول اتوماتیک تقسیم می شود. دلیل نام گذاری این نوع پنجره بخاطر شباهت بازشدن درب انها با خودرو فولکس واگن است، یعنی بازشدن این پنجره ها به صورت ریلی می باشد. اصلی ترین مزیت این نوع از پنجره ها این است که فضای بسیار کمی را اشغال می کند و برای منزل هایی که دارای فضای کوچک هستند بسیار مناسب می باشد. 

مزایا 

1- باز شدن به صورت کشویی 

2- دارای سه مدل حالت باز شدن 

3-زیبایی بسیار خاص و عایقی کاملا مناسب 

قیمت پنجره دوجداره تبریز

این نوع از پنجره های دوجداره به دلیل ساختاری که دارند باعث شده تا بتوان در تمام سایز ها و محل ها قابلیت جایگزینی شود. پس دیگر نگران تعویض پنجره خود نباشید با استفاده از پنجره 2 جداره می توانید در سریع ترین زمان ممکن ان را نصب کرده و زیبایی منزل خود را چند برابر کرده.

آیا پنجره یو پی وی سی دارای مستحکم و با دوام است؟

برخلاف ظاهر این نوع از پنجره ها upvc که ظریف است ضریب امنیت و استکام این پنجره ها در بالاترین سطح خود قرار دارد . زیرا به دلیل ساختار شبکه ای upvc می تواند در برار ضربه و فشار مقاومت بسیار بالایی را داشته باشد . همچنین این نوع از پنجرها بدلیل اینکه دارای زبانه قفلی هستند که باعث شده از سه طرف قفل شود. این عمر باعث شده تا در برابر سارقان نیز ایمن باشد. همچنین قیمت پنجره دوجداره upvc نیز بالاتر از سایر پنجره ها می باشد

چرا پنجره دوجداره را انتخاب کنیم

دیگر نمی توان منزلی را بدون پنجره دوجداره در نظر گرفت. امروزه تمامی مهندسان و طراحان پنجره را معمولا د وجداره upvc برای منازل و دفتر ها استفاده می کنند. دلیل اصلی استفاده از پنجره دو جداره در ساختمان ها این است که بین دو شیشه با نوعی گاز پر شده که رسانای حرارتی خیلی کمی داشته باشد اما این تنها دلیل استفاده از این نوع پنجره نمی باشد در ادامه برای شما مزیت های دیگر این نوع پنجره را نام برده ایم.