سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

درب و پنجره یو پی وی سی رشت مخصوص بیمارستان

دوشنبه 98/3/27
4:17 عصر
بهرام پروهان

درب و پنجره یو پی وی سی رشت مخصوص بیمارستان: وزن کم ، قابلیت انعطاف پذیری، عدم اشتعال، عایق حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و بیولوژیک، قابلیت تبدیل به سطوح سیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره تنوع در به کاربردن طرح های متعدد، پلیمر مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است. این محصولات نه تنها سازگار با محیط زیست هستند بلکه دارای تفاوت بسیاری نسبت به تولیدات رایج نیز می باشند و به نوعی طراحی گردیده است که با شرایط آب و هوایی ایران مطابقت دارد.   

 

درب و پنجره یو پی وی سی

درب و پنجره یو پی وی سی رشت مخصوص بیمارستان

پنجر دوجداره یو پی وی سی دوحالته

درب و پنجره upvc – پنجره دوجداره یو پی و ی سی دوحالته به دلیل حداکثر عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی امروزه در جهان از جایگاه ویژگی ای برخوردار است. این سیستم یکی از پر طرفدارترین سیستم های پنجره در ساخت و ساز کشور نیز شده است. دستگیره های نصب شده بر روی این سیستم در دوحالت چرخش 45درجه و 90درجه دو نوع بازشو را به وجود می آورند. در حالت اول پنجره مانند یک پنجره لولایی ساده به طور کامل باز می شود و در حالت دوم پنجره از بالا تا زاویه ای مشخص تنها برای تهویه هوا باز می شود بسیاری از مشتریان پنجره های لولایی را می پسندند زیرا برای تهویه هوا نیاز ندارند تا نظم پرده های نصب شده مقابل پنجره را بر هم بزنند. اما از طرف دیگر پنجره های کشویی عایق بندی کامل مثل پنجره های بازشو را ندارند. سیستم بازشوی دوحالته پاسخی به این نیاز مشتریان است تا برای تهویه هوا از حالت Tilt پنجره استفاده کنند و نظم پرده خانه را نیز بر هم نزنند.

 

پنجره دوجداره یو پی وی سی بازشوی لولایی

درب و پنجره یو پی وی سی بازشو از بغل به کمک لولاها به داخل و یا بیرون باز می شود و تهویه مناسب هوا را به وجود می آورد. بازشوی پنجره به نحوی به قاب پنجره متصل است که پس از بسته شدن پنجره حداکثری عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی را به وجود می آورد. در طراحی پنجره برای ساختمان ها از کنارهم قرار دادن لنگه های بازشو و لنگه های ثابت ترکیب های زیبایی بدست می آید. در ساخت پنجره های اتاق خواب ها و دیگر بخش های ساختمان استفاده از این نوع بازشو رایج است.

 

پنجره دوجداره یو پی وی سی کلنگی

این پنجره دوجداره به کمک لولاهایی که در پایین بازشو نصب می شود از بالا باز می شود. میزان درجه ای که این پنجره باز می شود بالاترین میزان تهویه هوا را به وجود می آورد. بازشوی پنجره به نحوی به قاب پنجره متصل است که پس از بسته شدن پنجره حداکثری عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی را به وجود می آورد استفاده رایج از این پنجره مربوط به سرویس های بهداشتی و حمام است. در این فضاها دید به بیرون اهمیتی ندارد و تنها ورود نور و تهویه هوا اهمیت دارد. معمولا این پنجره ها در اندازه های کوچک ساخته می شود و خروج بخار هوا را به راحتی ممکن می سازد.

 

پنجره دو جداره یو پی وی سی سایبانی بیمارستان

پنجره دوجدارهیو پی وی سی سایبانی به تنهایی و در ترکیب با دیگر انواع بازشوها در ساخت پنجره های ساختمان بکار می رود. استفاده از این نوع از پنجره در برخی از موارد خاص کاربرد دارد. استفاده از این نوع پنجره در سرویس های بهداشتی و حمام رایج است. همچنین در طبقات زیر همکف که پنجره در ارتفاع بالا قرار می گیرد این نوع از بازشو نصب می شود. پنجره بازشو از بغل به کمک لولاها به داخل و یا بیرون باز می شود و تهویه مناسب هوا را به وجود می آورد. بازشوی پنجره به نحوی به قاب پنجره متصل است که پس از بسته شدن پنجره حداکثری عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی را به وجود می آورد.

 

پنجره دوجداره یو پی وی سی خلیجی 

یکی از عوامل زیبایی نمای ساختمان پنجره هاست. در بسیاری از نماها پنجره های خلیجی جلوه ای ویژه به نما می دهد. پنجره خلیجی ترکیبی از تعدادی پنجره های ثابت و بازشو است که با در کنار هم قرار گرفتن تحت زوایای مشخص قوسی چندضلعی را پدید می آورند. کاربرد عمده این پنجره ها در قرار گرفتن در پذیرایی خانه است. مدل این پنجره به نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون را ایجاد می کند. این پنجره مقاومت بالای انواع ثابت و بازشو را حفظ می کند و امکان قرار گرفتن کتیبه نیز در آن وجود دارد و بدلیل نصب شیشه ساده در آن و هزینه تولید کمتر ، نسبت به پنجره کمانی مقرون به صرفه تر است.

 

درب و پنجره یو پی وی سی

درب و پنجره یو پی وی سی رشت

پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی در رشت

یکی از زیباترین انواع درب و پنجره یو پی وی سی که در نمای ساختمان ها به کار می رود پنجره کمانی است. پنجره کمانی از افق دارای قوس می باشد و برخلاف پنجره خلیجی دوجداره این قوس با انهنای کامل ایجاد می شود. حتی شیشه نصب شده بر روی این پنجره شیشه خم می باشد. این پنجره دوجداره می تواند بصورت یک لنگه و چند لنگه ساخته شود. همانند پنجره خلیجی مدل این پنجره به نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون را ایجاد می کند.