سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

تعویض پنجره فرشوده با پنجره دوجداره خلیجی هافمن upvc

یکشنبه 98/3/26
5:30 عصر
بهرام پروهان

تعویض پنجره فرشوده با پنجره دوجداره خلیجی هافمن upvc: خانه هایی که پنجره‌ فرسوده دارند، اغلب از نظر تهویه و عایق بندی در برابر صوت و حرارت دچار مشکل هستند. معمولا اکثر افراد برای تعویض پنجره، این تصور را دارند، که باید همه خانه را به هم بریزند، اطراف پنجره را تخریب کنند، پنجره فرسوده را با ریخت و پاش‌های زیاد از جا درآورند، در نهایت پنجره جدید را نصب کنند و بساط گچ و سیمان و رنگ را برای بازسازی اطراف پنجره آماده کنند. همین تصور باعث می‌شود که خیلی از این افراد برای تعویض پنجره‌های فرسوده خود اقدام نکنند و با منصرف شدن از این کار، خودشان را از مزایای پنجره‌ دو جداره UPVC هافمن محروم کنند.

تعویض پنجره فرسوده

تعویض پنجره فرشوده با پنجره دوجداره خلیجی هافمن upvc

پس از پنجره‌های آهنی، صنعت به طرف سازه‌های سبک‌تر پیش رفت و پنجره‌های آلومینیومیوارد بازار شد. با تولید پنجره‌های آلومینیومی، بر تنوع شکل و شمایل پنجره‌ها نیز افزوده شد. از خوبی‌های پنجره‌های آلومینیومی آن بود که در تغییرات مختلف آب و هوایی مقاومت بیش‌تری از خود نشان می‌داد و تغییرشکل کم‌تری نسبت به مدل‌های چوبی و آهنی گذشته داشت. قیمت فریم‌های آلومینیومی نیز به نسبت نمونه‌های چوبی و آهنی، ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر بود. 

پس از گذشت زمان، مشخص شد که پنجره‌های آلومینیومی رسانای گرما هستند و حرارت را از خود عبور می‌دهند و علاوه بر اینکه خودشان گرم می‌شوند، گرما را نیز انتقال می‌‌دهند، بنابراین باعث اتلاف انرژی و گرمای داخل خانه می‌شوند. این موضوع در مناطق سردسیر بیش‌تر مورد توجه قرار گرفت. همچنین معلوم شد که ماده متداول در ساخت پنجره‌های آلومینیومی دارای خواص شیمیایی مخرب برای محیط زیست است. به همین دلیل بشر در فکر ساخت پنجره‌هایی افتاد که آسیبی به طبیعت نرساند و عایقی برای حرارت و صدا باشد.

به این ترتیب، پنجره‌های یو پی وی سی دوجداره در انواع مدل ها از جمله خلیجی و هلالی و... تولید شد. برتری این نوع، نسبت به انواع پنجره فرسوده مقاومت بالای آن‌ها، سبک‌تر بودنشان نسبت به آهن و همچنین عایق بودن آن‌ها بود. پنجره‌های UPVC زنگ نمی‌زد، پوسته پوسته و پوسیده نمی‌شد. به علاوه آسیب‌های موجود در محیط همچون باران‌های اسیدی، کودهای شیمیایی، آفت‌کش‌ها و بخارهای سمی موجود در هوا باعث تخریب پنجره‌های UPVC نمی‌شد.

پنجره خلیجی

امروزه پنجره‌های دوجداره UPVC خلیجی هافمن بهترین جایگزین برای انواع پنجره‌های فرسوده به حساب می‌آید. ویژگی‌های مثبت پنجره‌های دوجداره UPVC آنقدر زیاد بود که پس از تولید و عرضه آن‌ها، بسیاری از سازندگان و متخصصان ساخت و ساز، ترجیح دادند در پروژه‌های ساختمانی خود، از این پنجره‌ها استفاده کنند.

تعویض پنجره فرشوده با پنجره دوجداره خلیجی

افزایش امنیت خانه و محیط کار

عامل دیگری که ضرورت تعویض پنجره‌های فرسوده را حیاتی تر می‌کند، موضوع حفظ امنیت است. پنجره‌های دوجداره دارای شیشه‌های محکم‌تری هستند که آسیب رساندن به آن‌ها به مراتب دشوارتر است. همین ویژگی باعث می‌شود که احتمال دسترسی سارقین به خانه کم‌تر شود. پنجره‌های دوجداره همچنین دارای قفل‌هایی هستند، که هنگام بسته شدن از چند نقطه محکم می‌شوند. این موضوع در افزایش و حفظ امنیت خانه بسیار اهمیت دارد. از آن‌جایی که امنیت پنجره‌های دوجداره بسیار بالا است، کم‌تر پیش می‌آید که نصب حفاظ‌های آهنی مورد نیاز باشد، بنابراین با نصب پنجره‌های دوجداره، زیبایی ظاهری ساختمان نیز حفظ می‌شود.